V letu 2023 bi najtežje pričakovana novost te številke lahko še precej dvignila.
Da je pomanjkanje polprevodnikov najbolj prizadelo proizvajalce velikoserijskih avtomobilov (kamor spadajo tudi imena, kot so BMW, ki je kot rešitev ponujal strankam vozila brez infozabavnih zaslonov), medtem ko maloserijski proizvajalci še naprej iz meseca v mesec beležijo rekordne številke. Po tem, ko so leto 2021 s prodajnim rekordom zaključili pri Rolls-Royceu, Lamborghiniju in Porscheju, se sedaj s podobnim dosežkom lahko pohvalijo tudi pri Ferrariju.
Preberite še: Lamborghini rekordno - ampak ne s športniki ...
Znamka iz Maranella je namreč lansko leto prodala kar 11.155 novih avtomobilov, kar je kar 22,3 odstotka več, kot leto pred tem in 10,1 odstotek več kot leta 2019, ko so pri Ferrariju prvič prodali več kot 10.000 vozil v enem letu. Ob tem so Lamborghini po prodaji prehiteli za 2.750 vozil – številka, ki bi se v že kmalu lahko še precej povečala.
Urus dobiva konkurenco
Največji delež novih vozil so sicer tudi leta 2021 pokupili na trgih EMEA oziroma na Bližnjem vzhodu, v Evropi in v Afriki. Na omenjenem področju je bilo namreč prodanih 5.492 novih vozil s črnim konjičem na motornem pokrovu. Sledijo vse tri Amerike (Severna, Srednja in Južna), nato pa Kitajska, Hong Kong in Tajvan. Tu so pri Ferrariju prodali kar 899 novih avtomobilov, oziroma 97 odstotkov več kot leta 2020. Na trgih EMEA je bila rast 'le' 10,4-odstotna.
Kakšna bo prodaja Ferrarija letos je zaenkrat težko napovedati, a glede na to, da večji novosti ni na vidiku, presežkov vseeno morda ne gre pričakovati. Skoraj zagotovo pa bo do velike rasti prišlo leta 2023, ko bodo Italijani začeli s prodajo svojega prvega križanca, modela Purosange. Ta bo svoj debi doživel proti koncu letošnjega leta, zagotovo pa bo predstavljal trn v peti osveženemu Lamborghini Urusu.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?