Zaključena dražba Citroënovih avtomobilov

11. 12. 2017 | Jure Šujica
Deli

Najdražji prodani avtomobil je bil koncept dostavnega vozila z imenom Tubik, njegova cena je celo nekoliko presegla pričakovanja.

Pred kratkim smo vam poročali o zanimivi dražbi, ki jo je Citroën pripravil ob napovedani selitvi svojega zgodovinskega depoja Conservatoire Citroën iz kraja Aulnay-sous-Bois v L'Aventure Peugeot Citroën DS, ki se nahaja v mestu Sochaux. V sklopu dražbe je bilo poleg nešteto artefaktov, kipov, nadomestnih delov za dirkalna vozila na voljo tudi 65 najrazličnejših avtomobilov, med njimi nekaj dirkalnikov in prototipov, najstarejši avtomobil pa je bil Type C 5 HP iz leta 1924.

Minuli vikend pa je bila dražba uradno izpeljana preko spleta, vsa vozila pa so bila uspešno prodana in (večinoma) dosegla ali celo presegla pričakovane zneske. Najcenejši prodan avtomobil je bila Citroën Xantia Break Expo iz leta 1996. Avtomobil je bil prodan za 400 evrov, gre pa pravzaprav za maketo vozila, s katerim so želeli predstaviti idejo, da kako je mogoče avtomobil po končani življenski dobi mogoče reciklirati.

Zbirka ne bo pretirano ogrožena

Najvišjo ceno na dražbi je na drugi strani dosegel koncept dostavnega vozila Tubik iz leta 2010, ki se v veliki meri zgleduje po dostavniku HY iz leta 1947. Vrednost tega vozila je bila ocenjena med 20.000 in 30.000 evri, neznani kupec pa je zanj odštel še nekoliko več denarja, avtomobil je bil prodan za 33.000 evrov. Znesek je celo presegel iztrženi vsoti za tovarniški dirkalnik C2 Super 1600, katerega je je leta 2008 vozil Sebastien Ogier. Slednji je bil prodan za 15.000 evrov, ob tem pa je potrebno omeniti, da avtomobil ni imel motorja.

Že pred dražbo pa je bilo znano, da z odprodajo omenjenih avtomobilov Citroënova zbirka ne bo pretirano ogrožena, saj so bili prodani avtomobili (večinoma) duplikati. Podjetje je tako v svoji zbirki še vedno zadržalo vsaj po en primerek vsakega pomembnejšega avtomobila, prodanega na dražbi, ob enem pa se nadeja, da bo še vedno ostalo v stiku s kupci prodanih vozil.

Jure Šujica
Foto: Citroën

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?