Popularnost (redkih) cenovno ugodnih električnih modelov je spodbudila Volkswagen k odločitvi o povratku modela e-Up na proizvodne trakove. Uradno izjavo je moč pričakovati že kmalu.
V zgodovini znamke se to verjetno še ni zgodilo. Dve leti po koncu proizvodnje električno gnanega modela e-Up, ki je bil tudi pri nas sila popularen, čeravno le za res kratek rok, bi naj Volkswagen spet zagnal proizvodne trakove za ta najmanjši Volkswagnov model. Pri nemški znamki uradnega pojasnila še ni bilo, toda o tem so že poročali številni nemški mediji in vedno dobro obveščeni Automotive News Europe. Natančne časovnice še ni, čeravno bi naj pri znamki že začeli z zbiranjem prednaročil.
Ugoden, toda (verjetno) nič več poceni
Pri Volkswagnu nikoli niso prepričljivo pojasnili, zakaj so konceptualno uspešen in cenovno dovolj ugoden model leta 2020 dobesedno vrgli iz proizvodnje. Uradno so dejali samo, da potrebujejo proizvodne in siceršnje kapacitete za nove modele. V prihodu je bil novejši in sodobnejši (pa tudi večji in dražji ID.3).
Pri nas je takrat malček veljal okoli 22 tisočakov, res pa je, da je bila subvencija tudi 7.500 evrov, danes le še 3.500. Nemški viri ugibajo, da bi naj bila vstopna cena za malčka okoli 26 tisočakov, kar je precej več. V vsakem primeru pa precej manj od ID.3, ki velja vsaj slabih 35.000 evrov.
Poteza se zdi še kako logična v luči uspešnih cenovno ugodnih modelov, ki prihajajo, predvsem je tukaj v prvi vrsti prodajna uspešnica Dacia Spring, ki je na voljo za manj kot 17.000 evrov (minus subvencija). Volkswagen sicer načrtuje cenovno ugoden vstopni model (predstavljen kot koncept ID.Life), ki pa bo na trgu šele leta 2025. Do takrat pa bi morali prepustiti ta prostor konkurenci …
Preverjena tehnika je še vedno sodobna
Up bo v novi izvedbi tehnološko verjetno podoben zadnji izvedenki, kar pomeni, da ga bo poganjal e-motor s 61 kW (83 KM), baterija pa bi lahko imela zmogljivost 32,3 kWh. In to je (takrat) pomenilo, da je lahko malček prevozil do 260 km z enim polnjenjem. Prav gotovo pa bodo vsaj optimizirali pogonsko nadzorno elektroniko, kar bi zagotovo lahko pomenilo kak kilometer ali dva več. Morda izboljšali hitrost polnjenja (7,2 kW AC in 40 kW DC) ali celo energetsko gostoto baterije.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj