Kia razveseljuje obstoječe kupceZaradi koronavirusa podaljšana garancija

Lastniki vozil, ki jih akcija zajema, bodo o potezi Kia motors obveščeni prek spletne pošte.

Zaradi koronavirusa podaljšana garancija (foto: Saša Kapetanovič) Saša Kapetanovič
9. 4. 2020

Korejska znamka Kia si je pred dobrim desetletjem pridobila simpatije številnih kupcev svojih avtomobilov (in privabila še precej več novih), ko je za vsa svoja nova vozila uvedla sedemletno garancijo. S to potezo so bili tedaj prvi in še danes ostajajo edini, ki zagotavljajo tako dolgo jamstvo za svoja vozila. V času epidemije pa so se odločili, da to obdobje še malenkost podaljšajo.

Korejski proizvajalec se je tako odločil, da v vseh 142 državah, kjer na trgu ponujajo svoja vozila, avtomobilom, ki jim garancija poteče med 16. marcem in 40 aprilom letos, jamstvo podaljšajo do 30. junija 2020. Gre za tako imenovano akcijo Kia Promise, zaradi katere naj bi imelo korist več kot pol milijona kupcev po vsem svetu.

»S podaljšanjem garancije imajo naše stranke, ki jih je prizadela pandemija, zdaj eno skrb manj. Naš cilj je strankam zagotoviti brezskrbnost glede garancije vozila v času socialne distance,« je dejal višji podpredsednik Kia Motors Sangdae Kim, višji podpredsednik in vodja oddelka za pomoč strankam pri Kia Motors Corporation. O podaljšanju garancije bodo kupce, za katere velja omenjeni ukrep, obvestili po elektronski pošti.

Preberite še

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri