Ta Volkswagnov "električar" je dobil nov obraz. Zanj si želijo Golfove popularnosti ...

Zdaj bo pokazal svoj pravi obraz (in še kaj drugega).

Pri Volkswagnu so skladno z napovedmi tik pred začetkom pomladi predstavili drugo generacijo oziroma temeljito prenovljeno izvedbo svojega prvega povsem električnega  modela ID.3. V dosedanji podobi so ga izdelovali v dveh tovarnah, zaradi povečanega povpraševanja kupcev pa je zdaj predviden tudi začetek proizvodnje v matični tovarni v Wolfsburgu.

Menda so pri drugi generaciji upoštevali številne predloge uporabnikov in jih pretvorili v izboljšave in obogatitev serijske opreme. Poleg tega so bili na delu tudi avtomobilski lepotni kirurgi, ki so nekoliko preoblikovali predvsem sprednji del in ga uskladili s podobo večjih bratov iD.4 in ID.5.  Volkswagnovi strategi si namreč želijo, da bi ID.3 kupcem prirasel k srcu podobno kot zdaj že legendarni Golf, ki počasi prehaja v jesen svojega avtomobilskega življenja.

Videz celote je s prenovo postal bolj športen, a tudi nekoliko bolj konvencionalen. Medtem ko je bil prej pomemben element optično podaljšanje vetrobranskega stekla z vsaj nakazano enoprostorskim videzom, je zdaj poudarjen pokrov motorja, ki ustvarja  močnejši videz. Pretočne odprtine za zrak v širšem sprednjem odbijaču prinašajo minimalne aerodinamične izboljšave, preoblikovana so tudi platišča, zadnje luči so zdaj raztegnjene po celotni širini.

Notranjost izpolnjuje pričakovanja tudi bolj razvajenih Volkswagnovih kupcev. Medtem ko je kakovost plastike že na začetku naletela na kritike, so zdaj na oblogah vrat in na armaturni plošči mehkejši materiali, ki jih spremljajo površine z umetnim usnjem in okrasnimi šivi ter ​​srebrne črte na zračnikih.

Novi ID.3 bo opremljen z najnovejšo generacijo programske opreme, ki izboljšuje sistemsko zmogljivost in omogoča brezžično prejemanje posodobitev. Po novem bodo v serijski opremi zaslon z 12-palčno (30,5 cm) diagonalo ter variabilno prtljažno dno in sredinska konzola z dvema držaloma za pijačo, voznikom in potnikom pa bo v pomoč tudi inteligentni e-načrtovalnik poti, ki bo med drugim omogočal enostavnejše in udobnejše polnjenje.

Čeprav nove generacije še ni na cestah, kupci lahko od 1. decembra lani naprej avtomobil z enim od pripravljenih paketov opreme že naročijo. Začetna cena modela ID.3 Life je 43.995 evrov (z DDV in pred morebitnim odbitkom ekosubvencije). Toda zaradi velikega obsega naročil bodo nove ID.3, ki bodo naročeni zdaj, začeli dobavljati v zadnjem četrtletju prihodnjega leta.

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol