A ob dejstvu, da gre za enega najbolj iskanih športnikov tega tisočletja je cena temu primerno visoka.
Porsche Carrera GT velja za posebneža med Porscheji. V Stuttgartu so ga najprej začeli razvijati kot dirkalnik za nastop na dirki za 24 ur Le Mansa, a so načrti padli v vodo, iz dirkalnika pa je nastal serijski superšportnik z desetvaljnikom v zadku, ki je zasedel vrh ponudbe. A njegova proizvodnja je bila izredno omejena. V nekaj letih so namreč izdelali le 1.270 vozil, že tedaj nekoliko manj, kot pa bi si jih kupci želeli in manj od predvidenih 1.500, kolikor so načrtovali na začetku.
Carrera GT velja za enega najbolj nepredvidljivih superšportnih avtomobilov, zato jih je do danes kar nekaj že romalo v večna dirkališča, preostalim pa cena zadnja leta, ko je trg klasičnih avtomobilov naravnost podivjal, raste iz dneva v dan. Skoraj zagotovo pa je eden najbolj vrednih – še posebej če ne upoštevamo morebitnih slavnih lastnikov, ki vozilom dodajo nekaj vrednosti – avtomobil z zaporedno številko 154.
Le enkrat zapeljal do garaže in nikoli več uzrl luči sveta?
Omenjeni primerek je bil izdelan pred 18 leti, leta 2004, njegova posebnost pa je, da je doslej prevozil le 27 milj ali dobrih 43 kilometrov, kar pomeni, da gre za praktično nov avtomobil. Gre za srebrn primerek z rjavo (usnjeno) notranjostjo, ki je svoje celotno 'življenje' preživel v mestu Tampa na Floridi.
O samem vozilu je sicer znanega relativno malo in tako tudi ni jasno, kdo je njegov lastnik. Zato pa je znana cena. Zanj bo moral novi lastnik odšteti kar 3,5 milijona dolarjev oziroma okrog 3,17 milijona evrov, verjetno pa bo po dveh desetletjih mirovanja – v kolikor avtomobil oziroma motor nista bila konzervirana potreben še kakšen servis. Če vas avtomobil zanima, ali ste morebiti celo kandidati za nakup pa sledite tej povezavi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj