Ženeva 2018: tri Toyotine novosti in vrnitev legende

Z začetkom salona je Toyota naznanila konec prodaje dizlov v Evropi z začetkom leta 2019.

Ženeva 2018: tri Toyotine novosti in vrnitev legende (foto: Dušan Lukič) Dušan Lukič
6. 3. 2018

Japonska Toyota je ob obilici konceptov na letošnji avtomobilski salon pripeljala tudi tri svetovne premiere, ki so za Toyoto pomembne, bodisi zaradi tržnega pomena modela bodisi enostavno zaradi prestiža. Govorimo seveda o novi generaciji modela Auris, s katerim Toyota že dlje časa nadomešča petvratno različico Corolle, prenovljenem malčku Aygu in obujenem športniku z imenom Supra, ki se po 16 letih vrača iz pokoja.

Prva generacija Aurisa je na ceste zapeljala leta 2006, od leta 2010 pa je na voljo kot hibrid. Z njegovo pomočjo je Toyota postala največji proizvajalec hibridnih avtomobilov na svetu, saj je do zdaj prodala že 11 milijonov vozil s tovrstnim pogonom. Hibridna tehnologija bo tako v ospredju tudi pri novi generaciji Aurisa, ki bo na voljo s klasičnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem in dvema hibridnima pogonskima sklopoma, kjer bo elektromotorju lahko dodan eden od dveh bencinskih motorjev, 1,8-litrski s 122 'konji' ali dvolitrski s 180 'konji'. Avtomobil je sicer izdelan na popolnoma novi platformi TNGA in bo v primerjavi z aktualno generacijo 40 milimetrov daljši, 25 milimetrov nižji in 20 milimetrov širši. V Sloveniji bo na voljo marca prihodnje leto.

Štiri leta po predstavitvi je svojo prenovo v Toyotini paleti vozil dobil najmanjši član družine, model Avgo. S prenovo je eden od najbolje prodajanih avtomobilov na trgu dobil novo podobo sprednjega dela, ki sicer ohranja prepoznavno masko v obliki črke X, nove pa so dnevne luči, ki so vgrajene v sklop sprednjih žarometov. Avtomobil bo s prenovo dobil poleg obstoječih treh še dva nova paketa opreme, prenovljen pa bo tudi 1,2-litrski bencinski motor. Ta bo iz sebe iztisnil 72 'konjev' moči in 93 njutonmetrov navora. Zmanjšana je poraba, ki naj bi se gibala med 3,9 in 4,1 litra bencina na 100 kilometrov. Naprodaj bo od junija letos.

Tretja in verjetno najbolj atraktivna Toyotina novost je težko pričakovan športnik po imenu Supra. Čeprav za zdaj predstavljen le v dirkalni različici tovarniške ekipe Toyota Gazoo, že nakazuje, kako naj bi bil videti serijski avtomobil. Ali bo dirkalnik svojo pot nadaljeval tudi na dirkališču, za zdaj še ni znano, prvi 'vozniki' pa ga bodo lahko preizkusili že aprila ob izidu računalniške igrice Gran Turismo Sport.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri