Ženeva 2019: Mazda predstavlja še tretjega športnega križanca

6. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

Z novincem bo zapolnila vrzel med modeloma CX-3 in CX-5.

Japonska znamka je letos v Ženevi veliko stavila le na en avtomobil. Na salon so namreč pripeljali le eno svetovno novost, ki pa ob trenutnih trendih na trgu obeta avtomobilska veliko. Po tem, ko sta se na trgu že utrdila križanca CX-3 in CX-5, so se pri Mazdi odločili in trgu predstavili še križanca, ki bo zapolnil vrzel med njima. Nadeli so mu ime CX-30.

Gre za križanca kompaktnih dimenzij (v dolžino meri le malenkost manj kot 4,4 metra, ob tem pa ponuja 2,66 metra medosne razdalje in 430 litrov prostora v prtljažniku), ki se oblikovno zunaj in znotraj naslanja na nedavno predstavljeno Mazdo3, po kateri povzema tudi večino novih tehnologij. Na voljo bo namreč z novo generacijo motorjev SkyActive, SkyActive-X, ta pa bo lahko moč prenašal na vsa štiri kolesa prek sistema G-Vectoring control, s katerim avtomobil prenaša navor na sprednji oziroma zadnji kolesni par. Na voljo bo sicer tako z bencinskimi kot z dizelskimi motorji.

V kabini bodo vozniku na voljo klasični analogni prikazovalniki hitrosti in motornih vrtljajev, na osrednji konzoli pa bo 8,8 palca velik ekran, ki ga bo mogoče upravljati s pomočjo vrtljivega gumba tik za prestavno ročico. Del tega sistema bo tudi serijskih osem zvočnikov z dodanim parom nizkotoncev v prtljažnem prostoru, pri čemer bo ta sistem mogoče nadgraditi z Bosejevim sistemom, ki vključuje 12 zvočnikov.

Poleg CX-30 pa so pri Mazdi v Ženevo pripeljali še jubilejno izvedbo modela MX-5. Ta namreč letos praznuje 30. obletnico, posebna izdaja pa bo obarvana le v oranžno barvo, v katero bodo odeti tudi detajli v notranjosti vozila. Izdelanih bo le tri tisoč vozil, naročiti pa jo bo mogoče tako v klasični izvedbi s platneno streho kakor tudi v izvedbi RF oziroma targa izvedbi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja