*Koncept Engelberg je opremljen s sistemom, ki omogoča vračilo odvečne energije iz vozila v hišno omrežje.
Japonski avtomobilski proizvajalec morda ne spada med najbolj priljubljene na evropskem trgu, kljub temu pa so v Ženevo pripeljali vse tri napovedane novosti, dve svetovni premieri v obliki konceptnega kompaktnega terenca Engelberg Tourer in druga generacija križanca ASX, o katerem smo že pisali, saj je Mitsubishi že pred razkritjem v Ženevi objavil prve fotografije. Obema se je nato pridružil še poltovornjak L200, ki pa je doživel 'le' evropsko premiero.
Kot smo se lahko prepričali tudi v živo, ASX kljub desetletju na trgu v prihajajoči novi generaciji ne bo bistveno spremenjen. Zunanja podoba tako ostaja bolj kot ne enaka; izjema je predvsem sprednji del s pokončno postavljenimi dnevnimi lučmi in smerniki, okrog katerega se ovija kromirana letev, prepoznaven zaščitni znak vseh novejših terensko naravnanih Mitsubishijev. Novinec bo na trg zapeljal prihodnje leto.
Druga svetovna novost je, kot omenjeno, koncept Engelberg. Ali bo ta osnova kateremu izmed prihajajočih modelov znamke, ni znano, kljub vsemu pa ima na salonu pomembno vlogo. Hibridni koncept s pogonom na štiri kolesa, pri katerem vsako os poganja ločen elektromotor, pomembno vlogo pa ima tudi 2,4-litrski bencinski motor, je namreč ena izmed večjih Mitsubishijevih novosti zadnjih let, Dendo Drive House. Gre za sistem vračanja odvečne energije iz avtomobila v hišno električno omrežje, kakršnega sicer že poznamo pri drugih avtomobilskih znamkah, med drugim Mitsubishijevem partnerskem podjetju Nissan. Novost naj bi bila sicer kmalu na voljo vsem lastnikom električnih in elektrificiranih avtomobilov znamke Mitsubishi.