Ženeva 2019: Nissan se podaja v hibridne vode

6. 3. 2019 | Jure Šujica

S konceptom IMQ predstavlja novo tehnologijo na področju pogonskih sklopov in oblikovalske smernice v prihodnosti.

Podobno kot Mazda je tudi Nissan nekoliko nepričakovano na avtomobilski salon v Ženevi pripeljal povsem novega križanca, ki pa najverjetneje ne bo doživel serijske proizvodnje. Njegova vloga je namreč predstavitev nove generacije elektromotorjev s tehnologijo e-Power. Ta je sicer že na voljo v japonskih različicah modelov Note in Serena, zanjo pa se odloča 70 odstotkov vseh kupcev modela Leaf in polovica kupcev modela Serena

Hkrati z novo motorno tehnologijo IMQ prinaša oblikovalske smernice, ki jih bodo pri Nissanu uporabili pri snovanju križancev prihodnjih generacij. Opremljen je sicer s parom elektromotorjev in 1,5-litrskim turbobencinskim, ki skupaj proizvedejo 250 kilovatov moči in 700 njutonmetrov navora, moč pa prenaša na vsa štiri kolesa. Ta kombinacija pogonskega sklopa naj bi bila namreč v kombinaciji z 22-palčnimi pnevmatikami idealna tudi za premagovanje zasneženih brezpotij, zaradi česar so se tudi odločili, da koncept predstavijo v Ženevi.

Drugi razlog za predstavitev novinca je ta, da je Nissan ob prihodu v Ženevo najavil tudi uvajanje in proizvodnjo elektrificiranih pogonskih sklopov na evropskem trgu. Tehnologija e-Power naj bi tako na stari celini debitirala leta 2022. S to tehnologijo hibridnih motorjev namerava Nissan ob dejstvu, da model Leaf spada med najbolje prodajane električne avtomobile na trgu, še okrepiti primat na področju prodaje elektrificiranih avtomobilov.

Danes je eden najkrajših dni v vašem življenju