Soj žarometov na 'levjem' razstavnem prostoru je usmerjen na serijskega 208 in pa koncept po imenu 508 Neo.
V preteklih dneh in tednih je Peugeot naznanil močan premik k elektro mobilnosti, tako z najavo kratko- in srednjeročnih načrtov, kakor tudi štirikolesnih novosti. Povsem razumljivo je, da je tako vse najpomembnejše novosti pripeljal tudi v Ženevo, nekatere v konceptni, spet druge pa že v čisto serijski podobi.
Največje pozornosti na Peugeotovem razstavnem prostoru je tako prvi dan salona deležen Peugeot 208. Eden najpomembnejši predstavnikov segmenta B v Evropi in hkrati tudi eden pomembnejših modelov znamke Peugeot. Ta bo prvič na voljo s tremi različnimi pogonskimi sklopi: bencinskim (na voljo v treh izvedbah) dizelskim, prvič pa bo na voljo tudi z izključno električnim pogonskim sklopom. Vse tri različice bodo kupcem na voljo istočasno ob prihodu na trg.
208 sicer prinaša še nekaj drugih novosti. Med pomembnejšimi je nova generacija navigacijskega sistema TomTom, ki bo grafiko prikazovala v treh dimenzijah, po zaslugi številnih pripomočkov pa se sedaj že spogleduje z delno avtonomno vožnjo. Oblikovalci so zanimiv pečat pustili na sprednjem delu, kjer logotip vozila spreminja barvo glede na to, iz katerega zornega kota ga gledamo.
Druga novost, katero smo si predpremierno pred kratkim ogledali tudi sami je Peugeot 508 Neo Concept. Koncept športne in hkrati hibridne limuzine je odet v prepoznavno sivo barvo je opremljen s kar tremi motorji: turbobencinskim 1,6 litrskim štirivaljnikom z močjo 200 'konjev' oziroma 147 kilovatov in pa parom elektromotorjev, od katerih bo manjši 80-kilovatni svoje mesto dobil v sprednjem delu, večji z močjo 147 kilovatov pa je svoje mesto dobil nad zadnjo osjo.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"