Toliko zanimanja je požel Xiaomijev YU7 in proizvajalec bo imel precej težav, da bo pravočasno dobavil naročene avtomobile, čeprav s proizvodne linije prihajajo vsakih 76 sekund.
Iz objave julijskih prodajnih rezultatov za srednje velike in velike športne terence je razvidno, da je Xiaomi uspel dobavit le 6.042 primerkov YU7, medtem, ko je bila številka za limuzino SU7 skoraj štirikrat tolikšna, dobavili so jih 24.410. Po tem, ko je Xiaomi konec junija na dan predstavitve novega športnega terenca v prvih treh minutah zbral kar 200.000 prednaročil, v prvi uri pa še dodatnih 89.000,se zaradi skromne proizvodnje kitajskemu proizvajalcu obetajo težave.
Tovarna Xiaomi Auto ima namreč v začetni fazi letno zmogljivost 150.000 avtomobilov in obratuje že eno leto. Poleg tega je bila druga faza tovarne dokončana šele sredi letošnjega junijja. Model Xiaomi YU7 je v julijsko prodajno statistiko vstopil le pet dni po predstavitvi, povečanje proizvodnje vozil pa seveda zahteva čas. Vendar pa je mesečna proizvodnja dobrih 6.000 enot opazno nizka v primerjavi z industrijskimi merili. Za primerjavo, v Leapmotorju so teden dni po predstavitvi izdelali 10.000 primerkov modela B01.
Podatki o dobavah YU7 v juliju so zato za Xiaomi razlog za zaskrbljenost. Cilj za letos je 350.000 vozil, po 150.000 dobavljenih vozilih v prvi polovici leta pa jih morajo v drugi polovici leta dobaviti 200.000. To pomeni povprečno 33.000 vozil na mesec. Julija je skupna dobava SU7 in YU7 znašala 30.452 avtomobilov, pri Xiaomiju pa se hvalijo, da z montažne linije avtomobil zapelje vsakih 76 sekund.
Kljub temu pa zaradi precejšnjega števila naročil za SU7 obstaja očitna konkurenca za proizvodnjo med modeloma YU7 in SU7. Ko je bil predstavljen YU7, je le približno 10 odstotkov prednaročnikov za SU7 prešlo na prednaročilo za YU7. To kaže, da uvedba YU7 ni zmanjšala pritiska na dobavo SU7. Trenutno dobavni rok za kateri koli model YU7 presega 10 mesecev, kar še zdaleč ni idealno za uporabniško izkušnjo.
Skupni zaostanek naročil za YU7 in SU7 tako ostaja velik izziv za Xiaomi. ZA YU7 SO v 72 urah po predstavitvi prejeli 315.900 naročil, vendar je, kot je bilo omenjeno, Xiaomijev proizvodni cilj za celotno leto le 350.000 vozil, kar vključuje tudi naročila SU7.