Zgolj na elektriko tudi Volkswagen, preverite od katerega leta dalje

27. 10. 2022 | Jure Šujica
Deli

To pa niso edine novosti, ki jih je napovedal prvi mož znamke Volkswagen, ki v prihodnjih letih pripravlja pravo malo revolucijo.

Nemški Volkswagen velja za enega glavnih oziroma najglasnejših nasprotnikov načrtov Evropske unije, združenih pod imenom Fit for 55, ki med drugim predvidevajo popolno prepoved prodaje novih vozil s termičnimi motorji v Evropi z letom 2035. Ne glede na to pa tudi nemška znamka očitno ni povsem imuna proti politiki oziroma je pripravljena popustiti zahtevam načrta, ki sicer še ni bil dokončno sprejet.

Eden največjih avtomobilskih proizvajalcev je namreč razkril nov datum, po katerem bodo prekinili s proizvodnjo. Ta bo sledil dve leti pred do sedaj znanim, kar je nedavno razkril tudi generalni direktor Volkswagna Thomas Schäfer. Če je še nedavno veljalo, da bo Volkswagen v Evropi opustil tehnologijo termičnih motorjev do leta 2035, je sedaj ta rok prestavljen za dve leti bližje sedanjosti v leto 2033.

Informacijo so razkrili pri Bloombergu in Reutersu, kjer pa ne poročajo o razlogih za spremembo datuma. So pa zato pri Volkswagnu ob tem razkrili, da bodo do leta 2026 razkrili kar deset novih električnih modelov, vključno z najcenejšim v ponudbi, za katerega bo treba odšteti manj kot 25.000 evrov. Gre za model ID.1 in križansko izvedenko ID.2. Osnova novinca naj bi se pri tem zgledovala po lani predstavljenem konceptu ID. Life.

Preberite še: Volkswagen ukinja 'novost', ki je marsikomu pošteno grenila vožnjo

Sicer pa bodo pri Volkswagnu ponudbo okrepili tudi z novo različico modela ID.3, ki naj bi v večji meri nagovarjal ljubitelje križancev. Glede na to, da je ime ID.4 že zasedeno, je njegovo ime za zdaj še neznanka.

Pri Volkswagnu bodo močno spremenili tudi način dela. Kot je poudaril Schäfer, bodo zmanjšali število modelov v ponudbi in se osredotočili na tiste, ki podjetju prinašajo največji dobiček. Ta naj bi do leta 2025 pri masovno naravnanih znamkah koncerna Volkswagen (Seat, Škoda in Volkswagen) znašal osem odstotkov. Hkrati bodo spremenili način proizvodnje novih vozil, zaradi česar bodo posamezne tovarne odgovorne za proizvodnjo vozil, narejenih na isti platformi, kar bo stroške izdelave posameznega avtomobila dodatno zmanjšalo.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem