Najbolje so na električne avtomobile pripravljeni na Nizozemskem, na jugovzhodu Evrope pa je trenutno še zelo malo polnilnic.
Vse več je motoriziranih turistov, ki se na počitnice odpravljajo z električnimi avtomobili. Vendar pa se polnilna infrastruktura v Evropi od države do države precej razlikuje, kot ugotavlja nemški avtomobilski klub ADAC.
Nizozemska je najbolje pripravljena na električna vozila. Ima razvito polnilno omrežje po skoraj vdej državi, v nekaterih regijah pa je več kot 200 polnilnih mest na 100 kilometrov ceste. Luksemburg, Norveška, Švedska, Danska in Švica prav tako ponujajo zelo dobro pokritost, zlasti v urbanih območjih in ob glavnih prometnih poteh. V drugih evropskih regijah pa morajo biti vozniki električnih avtomobilov še vedno dobro pripravljeni, da jim dopust ne bo predstavljal neprijetnih izzivov z oskrbo z elektriko.
Nemčija je z okoli 170.000 javno dostopnimi polnilnimi postajami po podatkih Zvezne agencije za omrežja dobro pokrita tudi v primerjavi z drugimi evropskimi državami. Še posebej veliko polnilnih postaj se nahaja na območjih večjih mest in v gospodarsko močnih zveznih deželah, kot so Bavarska, Severno Porenje-Vestfalija in Baden-Württemberg. Širitev je napredovala tudi na številnih podeželskih območjih, vendar še ni dokončana povsod.
V drugih evropskih regijah pa morajo biti vozniki električnih avtomobilov še vedno dobro pripravljeni, da jim dopust ne bo predstavljal izziva glede oskrbe z energijo. Države, kot so Avstrija, Švica, Italija Slovenija in Hrvaška, so iz Nemčije enostavno dostopne z električnimi avtomobili. Vendar pa možnosti polnjenja niso povsod enako dobre.
Avstrija ponuja celovito omrežje, ki je še posebej dobro razvito na zahodu (Tirolska, Vorarlberg) in okoli Dunaja. Tudi Švica se ponaša z zelo gostim omrežjem, pri čemer so na čelu Ženeva, Basel in Appenzell. V Italiji je sever dobro pokrit (npr. Južna Tirolska, Trentino), jug pa zaostaja.
V Sloveniji je trenutno na voljo okoli 1500 polnilnih mest po vsej državi, večina pa je skoncentriranih v urbanih središčih, kot so Ljubljana, Maribor in Radovljica, ali ob glavnih avtocestah. V oddaljenih regijah – na primer v dolini Soče, na Krasu ali v Beli krajini, je omrežje polnilnic manj gosto.
Tudi na Hrvaškem je omrežje dobro razvito, zlasti na območju Zagreba; na obali in na podeželju je bistveno šibkejše. Francija ponuja dobro pokritost na severu in jugu (npr. Normandija, Pariz, Azurna obala), vendar je omrežje v notranjosti ponekod redko.
Razmere so manj pozitivne v nekaterih državah jugovzhodne Evrope. Grčija, Bolgarija, Romunija in Albanija trenutno ponujajo le zelo omejeno število polnilnih postaj. Zato naj tisti, ki nameravajo tja potovati z električnim avtomobilom, svojo pot načrtujejo še posebej skrbno.
Možnosti plačila se razlikujejo tudi glede na državo in vozniki električnih avtomobilov se morajo pred odhodom na pot seznaniti z lokalnimi zahtevami. Možnosti vključujejo debetne ali kreditne kartice, aplikacije ali posebne polnilne kartice. Številne države imajo tudi posebne predpise za parkiranje ali uporabo okoljskih con.