Ob nezmanjšani čakalni dobi so se vodilni v podjetju odločili, da enostavno ne bodo več sprejemali naročil za nove avtomobile, vse dokler se situacija ne umiri.
Japonska znamka Lexus se že lep čas srečuje s težavo prekomernega povpraševanja po njihovem modelu LX. Gre za prestižnega terenca, narejenega na osnovi Toyote Land Cruiser, le da skladno s filozofijo znamke ponuja še precej več prestiža. To pa japonskim kupcem očitno ugaja, saj je bila marca tam, kot smo pred časom že poročali, čakalna doba za te avtomobile kar štiri leta! Mimogrede, v istem času v ZDA z dobavo novih vozil kupci niso imeli težav.
Preberite še: Japonski trg podivjal, čakalna doba je kar štiri leta!
Očitno pa se Japonci niso odločili, da bi del proizvodnje prenesli na drugo stran Tihega oceana in tako so se ob dejstvu, da se čakalne dobe zaradi zmanjšanja proizvodnih kapacitet nikakor ne zmanjšujejo odločili, da preprosto nehajo sprejemati naročila za nova vozila na Japonskem.
Rezultati (pod)povprečni, napovedi slabe
No, težave s katerimi se spoprijema Lexus so v bistvu del precej večjih težav, s katerimi se sooča celotna Toyota, gre pa po pričakovanjih za težave, ki so jih povzročili zapleti pri dobavi sestavnih delov za nova vozila. Pri tem pa ni govora zgolj o polprevodnikih, temveč tudi drugih komponentah, ki zaradi posledic pandemije še vedno prihajajo v omejenem obsegu.
Posledice za proizvodnjo so zato precejšnje: v začetku leta so pri Toyoti in Lexusu skupaj napovedali, da bodo v juliju izdelali okrog 800.000 novih vozil, 250.000 za domači trg, ostalo za preostali svet. Ta številka pa je bila še pred začetkom meseca zmanjšana za 50.000 enot, pri čemer je pričakovati, da ne bo dosežen niti novi cilj. In ob dejstvu, da so od začetka fiskalnega leta, ki se je pričelo s prvim aprilom izdelali že kar 400.000 vozil manj, je situacija navkljub zmernemu optimizmu za prihodnje mesece še vedno zelo resna.