Po novi generaciji limuzine zdaj prihaja še prostoren in udoben kombijevski model Mercedes-Benzovega razreda E.
Novi T-model Mercedes-Benzovega razreda E ni le nadaljevanje dolge zgodovine, ampak želi z novim oblikovalskim pristopom osvojiti tudi kupce, ki jih zanimajo avantgardni avtomobili. Od prejšnje generacije so ostali kratek previs spredaj, dolg pokrov motorja s poudarjenimi izboklinami, medtem ko so spremenili medosno razdaljo in poudarili previs na zadnjem delu, z novo linijo strehe in stransko linijo se kombijevski E jasno loči od svojih tekmecev in predhodnikov.
V primerjavi s predhodnikom je novinec pridobil 28 milimetrov širine, od česar imajo potniki na zadnjih sedežih kar nekaj koristi, na primer več prostora za komolce. Medosna razdalja se je povečala za 22 milimetrov na 2961 milimetrov, kar pomeni zadaj več prostora za kolena. Prtljažni prostor je mogoče povečati z osnovnih 615 na 1830 litrov, pri priključnohibridni izvedbi pa se nakladalna prostornina razteza od 460 do 1675 litrov.
Obstaja še nekaj dodatnih sladkorčkov, na primer zlaganje naslonjal zadnje klopi v razmerju 40:20:40, njihovo upravljanje z dvema vzvodoma in odpiranje prtljažnih vrat s stikalom na kontaktnem ključu, na voznikovih vratih ali sprostitveno ročico na prtljažnih vratih. V isto poglavje spadata pokrivna navojnica in navojnica s pregradno mrežo, vsaka v svoji kaseti.
Za volanom je seveda do podrobnosti enako kot v limuzini, torej je pred voznikom digitalni zaslon, ki se vizualno spaja z osrednjim komunikacijskim zaslonom. Sredinska konzola se povezuje s spodnjim delom armaturne plošče in vsebuje predal za shranjevanje, s pokrovom in držali za skodelice ter mehko oblazinjen naslon za roke.
A to še zdaleč ni vse. Novi razred E se lahko pohvali z elektrifikacijo in optimiziranimi pogonskimi stroji. Termični motorji so še vedno glavni pogonski steber, obstajajo štiri- in šestvaljni, tako dizelski kot bencinski imajo inteligentno podporo z integriranim zaganjalnikom. Torej gre za blagohibridno izvedbo, ki premore močnejši elektromotor (s 15 na 17 kilovatov) in navor, ki doseže 205 Nm.
Pri E 300 e bo že takoj po prihodu na trg na voljo tudi priključni hibrid, z električno pogonsko močjo 95 kW (129 KM) in popolnoma električnim dosegom do več kot 100 kilometrov (WLTP). Sledili bodo nadaljnji priključni hibridi z dizelskimi motorji z notranjim zgorevanjem.
Preberite še: Takega športnika bi si želeli tudi na cesti, a mu zvezde kažejo drugače
Ta Mercedes je trenutno najpopularnejši pri nas. Kako se obnese v najnovejši različici?
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"