Audi e-tron je pred enim letom postal prvi popolnoma električni Audijev avtomobil in tudi eden prvih električnih (premium) križancev na trgu. Čeprav gre za premijski avtomobil, pa je zanj kljub temu potrebno odšteti precej denarja saj njegova cena že v osnovi presega 50.000 evrov, kasneje pa se približa 100.000 evrom. Zato se je Audi odločil, da enemu in edinemu članu družine e-tron (e-tron 55 quattro) doda še cenejšo alternativo, e-tron 50 quattro. Kaj torej ponuja ta različica?
Na zunaj sta obe izvedbi enaki, edino razliko pa tako predstavlja oznaka modela na zadnjih (prtljažnih) vratih vozila. Večina sprememb se tako nanaša na pogonski in baterijski sklop. Preprosto povedano, vse je manjše, lažje, avtomobil pa ponuja manj potenciala kot izvedba 55.
Manjše baterije, a še vedno dva elektromotorja
Namesto običajnega baterijskega sklopa s kapaciteto 95 kilovatnih ur, bo nova različica ponudila 'samo' 71 kilovatnih ur energije. Kljub temu, bo še vedno sposobna z enim polnjenjem prevoziti do 300 kilometrov, kar je dovolj za vse dnevne potrebe in tudi za daljše proge, glede na dejstvo, da e-tron 50 moč priključiti na hitro polnilnico in baterijski sklop polniti z močjo 120 kilovatov. V praksi bo tako baterija do 80 odstotkov kapacitete napolnjena v zgolj 30 minutah.
Še vedno pa bosta pod karoserijo našla prostor dva elektromotorja s skupno močjo 230 kilovatov. Par bo avto do 100 km na uro pognal v sedmih sekundah, najvišja hitrost pa bo elektronsko omejena na 190 km na uro. In medtem, ko na uraden cenik še čakamo, lahko dodamo medtem ko so se cene so še, da bo proizvodnja zagnana še letos, prva vozila pa bodo kupci dobili prihodnje leto.