Audijev prvi električni avtomobil je tu. Sami smo si ga pretekli teden v živo ogledali na predstavitvi v Frankfurtu, včeraj pa smo prvi primerek opazili tudi v Ljubljani, saj je Audi našo prestolnico izbral za kraj, kjer bo posnel televizijski oglas z električnim novincem v glavni vlogi. A predstavitev prvega serijskega električnega avtomobila ni bila pomemben mejnik le za podjetje iz Ingolstadta, ampak še za eno podjetje, ki sicer izvira iz Združenih držav Amerike, Goodyear.
Prav zgoraj omenjeni gumarski velikan je bil namreč izbran za edinega dobavitelja gum za nov avtomobil. Še bolj zanimivo kot to pa je, da so pri Goodyearju na model e-tron namestili pnevmatike tipa Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, ki so bile sicer prvotno namenjene klasičnim športnim terencem, ne pa tudi električnim križancem. Ti namreč na gume zaradi močnih elektromotorjev in takojšnjega navora prenašajo veliko večje sile, kar v praksi pomeni do 25-odstotkov večjo obrabo gum.
Pri Goodyearju so na drugi strani dejali, da se izbrana pnevmatika s tovrstnimi težavami ne srečuje, zasluga za to pa gre zgradbi gume, saj je ta že v osnovi nekoliko trša in pripravljena na nekoliko bolj agresivno vožnjo skozi ovinke. Vseeno pa trdi zgradbi navkljub še vedno zadržuje del hrupa, ki se sicer prenaša s ceste. Ob odsotnosti klasičnega motorja z notranjim zgorevanjem je ta pojav pri električnih avtomobilih namreč še nekoliko bolj opazen, Goodyearju pa ga je s pomočjo tehnologije SoundComfort uspelo zmanjšati za polovico oziroma štiri decibele.