Koncern Volkswagen velja za evropsko avtomobilsko podjetje, ki razvoju električnih avtomobilov namenja največjo pozornost in tako posledično velja tudi za največji trn v peti ameriškemu podjetju Tesla. Ob precej večjem proračunu, ki ga ima na voljo je namreč njihov razvoj veliko hitrejši, svoj vpliv in moč pa bodo sedaj kot vse kaže pričeli širiti tudi s povezovanjem. Kot vse kaže, naj bi konkretno pri Audiju in Porscheju že preučevali idejo o povezovanju z drugimi znamkami.
Pri tem pa ne bo šlo za združevanje podjetij, temveč za skupen razvoj električnih platform za vozila v prihodnosti. Zanimanje za tovrstno sodelovanje, s katerim bi lahko nenazadnje povečali tudi proizvodne številke sestavnih delov, s čimer bi posledično pocenili samo izdelavo komponent ter avtomobilov. Količine le teh so namreč v primerjavi s klasičnimi avtomobili še vedno precej zanemarljive. Sicer pa naj bi bila tovrstno sodelovanje zanimivo predvsem za manjše znamke kot McLaren, Aston Martin in pa tudi Maserati. Vodstvo slednjega je sicer ravno pred dnevi predstavilo svoj načrt za električno prihodnost.
Kompetence so tu
»Vsekakor je interes. V zvezi s tem se že pogovarjamo z različnimi avtomobilskimi proizvajalci. Izmenjava tehnologij z namenom povečevanja proizvodnje, je edini način, s katerim bi lahko zagotovili ekonomski in ekološki preboj električnih avtomobilov,« je nedavno v izjavi za javnost dejal Ulrich Widmann, vodja razvoja pri Audiju.
Volkswagen je sicer pred časom že pričel sodelovanje s Fordom, kateremu bo dobavljal električne platforme za vse masovno proizvedene avtomobile v Evropi. Poleg tega je pred kratkim predstavil tudi svoj prvi izključno električni avtomobil, ID.3, s katerim je napovedal prihod nove serije električnih avtomobilov, dolgoročno pa tudi načrt nadomestiti model Golf. Porsche in Audi sta na drugi strani v zadnjem letu prav tako predstavila vsak svojega električnega predstavnika v nekoliko prestižnejših vodah, Porsche limuzino Taycan, Audi pa križanca e-tron. V pripravi so medtem že novi modeli, prav to pa dokazuje, da bo celoten koncern lahko na tem področju močan partner številnim sicer konkurenčnim znamkam.