Februarja preko spleta, kasneje na ženevskem avtomobilskem pa tudi uradno s koncepti je Audi prvič uradno napovedal ofenzivo priključnih hibridov, ki naj bi se zgodila še v letošnjem letu. Prve naj bi ji bile podvržene vse tri največje limuzine, modeli A6, A7 in A8, poleg tega pa tudi križanca Q5 in Q7. In če smo največji limuzini ter manjšega izmed obeh križancev v priključno-hibridni obliki že spoznali, je sedaj čas še za najbolj priljubljeno limuzino, A6.
Večjih presenečenj pa Audi za A6 55 TFSI e quattro ni pripravil. Nasprotno, pogonski sklop je, kot namiguje že oznaka, povsem enak kot pri A7 in Q5 priključnih hibridih, kar pomeni dvolitrski bencinski turbo motor (zaradi česar oznaka TFSI) z močjo 185 kilovatov (252 'konjev') in pa elektromotor z močjo 105 kilovatov. Ta bo kot doslej povezan s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom in bo tako moč pomagal prenašati na vsa štiri kolesa. Skupna sistemska moč? 270 kilovatov, ob tem pa še 500 njutonmetrov navora.
A6 55 TFSI e quattro bo tako na eni strani prinašal dovolj moči in navora, na drugi pa tudi ekonomičnost. Nenazadnje naj bi, merjeno po standardu WLTP ob pomoči baterijskega sklopa s kapaciteto 14,1 kilovatnih ur omogočal do 53 kilometrov električne avtonomije in pa najvišjo hitrost izključno s pogonom na elektriko 135 kilometrov na uro. Cena? Na nemškem trgu vsaj 68.850 evrov.