Audi je v letu 2018 dosegel eno izmed večjih prelomnic v zadnjih letih, saj se je pridružil za zdaj še precej ekskluzivnemu klubu (premijskih) avtomobilskih znamk, ki svojim kupcem ponujajo vsaj en električni avtomobil. Ta je še nekoliko bolj ekskluziven, če upoštevamo le avtomobile, ki niso bili razviti iz vozil s klasičnimi motorji, ampak so bili izdelani izključno za združitev z električnim pogonskim sklopom. No, ta družina se bo, kot kaže, pri Audiju že kmalu povečala.
Prvi korak k povečanju naj bi bil tako po poročanju spletne strani Automotive News Europe narejen že na avtomobilskem salonu v Ženevi. Tja naj bi namreč nemško podjetje pripeljalo križanca kompaktnih dimenzij, in čeprav pri Audiju o tem za zdaj še molčijo, naj bi bil koncept že precej dodelan. Luč sveta naj bi namreč uzrl že proti koncu prihodnjega leta, leta 2021 pa naj bi nato tudi zapeljal na cesto v serijski podobi.
Elektrika tudi v dražje modele znamke
Nov avtomobil pa ne bo Audijev lastni produkt v celoti, saj bodo zanj uporabili lani predstavljeno prilagodljivo platformo MEB, ki vse bolj postaja temelj električnih avtomobilov koncerna Volkswagen. Osnova avtomobila bo tako, tudi kar se tiče dimenzij, približno enaka kot pri električnem Volkswagnu I.D. Neo in pa za zdaj še neimenovanem kompaktnem modelu znamke Seat, ki naj bi na ceste zapeljal istega leta. Vsi trije modeli si bodo sicer proizvodne zmogljivosti delili v tovarni v nemškem mestu Zwickau, ki jo je Volkswagen že pred časom namenil za proizvodnjo električnih avtomobilov.
Prihajajoči novinec naj bi bil približno enakih dimenzij kot že znani model Q3 in naj bi s precej nizko ceno predstavljal tudi njihov najbolje prodajan električni avtomobil. Sicer pa novi koncept ne bo edini elektrificirani Audi, predstavljen v Ženevi. Družbo naj bi mu namreč delal vsaj še hibridni križanec Q5, morda pa celo še hibridni A7 in Q8.