Verjetno ste se že kdaj peljali po avstrijskih avtocestah in ste na informacijskih tablah nad voziščem videli omejitev hitrosti 100 kilometrov na uro, zraven pa pripis IG-L. Gre namreč za omejitev hitrosti, povezano s preveliko onesnaženostjo zraka, njihov namen pa je z znižanjem hitrosti znižati porabo vozil in posledično tudi škodljive izpuste. A za določeno skupino avtomobilov naj bi se to zdaj spremenilo.
Po poročanju britanskega časnika Daily Express naj bi namreč avstrijska vlada pripravila predlog, ki bi z uvedbo ukinil omenjeno omejitev za električna vozila. Ta bi lahko tako tudi v času povečane koncentracije škodljivih plinov vozila z nezmanjšano najvišjo hitrostjo, torej 130 kilometrov na uro, ukrep pa naj bi veljal na vseh 440 kilometrih avtoceste.
Vprašanje: kako ločiti med električnim in običajnim avtomobilom?
Celotna ideja se na prvi pogled zdi smiselna, saj električni avtomobili z večjo hitrostjo porabijo le več elektrike, s čimer pa neposredno ne vplivajo na okolje. Seveda se pojavi vprašanje, kako je elektrika proizvedena, dejstvo pa je, da tendenca k vedno večji uporabi obnovljivih virov energije pomeni, da bo tudi ta elektrika vedno bolj čista.
»Izjema za električne avtomobile na območju IG-L je prednost, ki jo želimo dati voznikom električnih avtomobilov v primerjavi z lastniki klasičnih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem,« je dejala zvezna ministrica Elisabeth Köstinger, sicer velika zagovornica električne mobilnosti. Odločitev o novi izjemi sicer prihaja v času, ko se Avstrija srečuje z manjšim upadom zanimanja za električne avtomobile, ob tem pa se poraja tudi problem ločevanja stacionarnih radarjev med klasičnimi in električnimi avtomobili, vprašanje, s katerim se morajo po besedah Köstingerjeve še spoprijeti.