Nemški avtomobilski proizvajalec BMW trenutno velja za enega izmed najbolj dejavnih na področju električne mobilnosti. Ne nazadnje je med prvimi predstavil hibridnega športnika z oznako i8 pa tudi kompaktnega i3 z elektromotorjem in bencinskim motorjem za podaljševanje dosega na cesti videvamo že lep čas. A to so le začetki. Pri BMW-ju namreč pripravljajo novo platformo, prilagojeno tudi električnim pogonskim sklopom, poleg tega pa naj bi kar 40 odstotkov njihove prodaje do leta 2025 predstavljali električni in hibridni avtomobili.
Elektrifikacija pa bo na žalost mnogih, predvsem tradicionalno usmerjenih športnih kupcev in lastnikov BMW-jevih vozil terjala določene žrtve. Konkretno govorimo o vozilih divizije M, kot so M2, M3, M4 in tako naprej. Ti naj bi namreč po besedah Franka Van Meela, vodje oddelka M pri BMW-ju, do konca prihodnjega desetletja izgubili bencinske motorje, nadomestili pa naj bi jih zmogljivi elektromotorji oziroma vsaj hibridi.
Občutek v vožnji naj bi ostal enak
»Da, seveda, vsa vozila divizije M bodo do konca prihodnjega desetletja doživela elektrifikacijo. Se bo pa to dogajalo postopoma, saj je tu vprašanje časa – kdaj je najbolje narediti prehod? Če bomo prepozni, bomo prepozni, če pa bomo prezgodnji, to lahko pomeni, da ne bomo imeli dovolj dodelane tehnologije. Današnji elektromotorji uporabljajo še zelo težke komponente, za nas kot športno znamko pa je razmerje med močjo in težo ključnega pomena,« je dejal Van Meel.
Kljub želji po prehodu na elektriko pa Meel ostaja trdno prepričan, da bodo morale prihodnje generacije avtomobilov M obdržati filozofijo in slog sedanjih avtomobilov, bodisi prisilno polnjenih šestvaljnikov ali atmosferskih osemvaljnikov. Pri tem niti ni nujno, da bodo uporabljali enake komponente, kot jih predvideva nova modularna platforma pete generacije, saj bosta filozofija in občutek v vožnji ostala ključnega pomena.