BMW-jevih avtomobilov zaradi njihove oblike na cesti v splošnem ni težko prepoznati. Dvojna maska hladilnika je brez dvoma najbolj prepoznaven element, pa tudi široke sprednje ter zadnje luči so že kar nekaj časa dva izmed zaščitnih elementov. Vseeno pa je znamka ob predstavitvi prvih dveh izključno elektrificiranih modelov, i3 in i8, naredila korak naprej v oblikovanju, kakršnega do takrat pri Nemcih nismo bili ravno vajeni (razen morda pri modelih M1 in Z8).
No, v prihodnje naj do tovrstnih oblikovalskih preskokov pri ustvarjanju novih električnih avtomobilov v Münchnu vseeno ne bi prihajalo. To je v nedavnem intervjuju za britansko spletno stran AutoCar zatrdil oblikovalski direktor BMW-ja Drian van Hooydonk. »Kupci vozil znamke BMW želijo dinamično oblikovane avtomobile, ne glede na to, ali so elektrificirani ali ne, zato enostavno ni več razlogov, da bi bili oblikovno drugačni.« Ne nazadnje to dokazuje tudi prihajajoči električni križanec ix3.
Kljub temu pa družina avtomobilov 'i' ne bo izginila v pozabo. Medtem ko bodo pri BMW-ju – kljub želji po tem, da bi pri življenju obdržali dizle – kmalu elektrificirali celotno floto vozil, bodo vozila, ki bodo sledila i3 in i8, še naprej predstavljala različne inovativne rešitve, ki ne bodo nujno povezane s pogonom vozil.
A čeprav naj bi pri BMW-ju kmalu ukinili radikalen dizajn, pa to še ne pomeni, da se bo to zgodilo takoj. Ne nazadnje je znamka pred kratkim predstavila koncept novega modela, ki nedvomno sledi obema že omenjenima modeloma. Vision iNext, kakor se imenuje koncept, naj bi svojo pot nadaljeval pod imenom i4, sodeč po videnem pa se zdi, da se nikakor ne bo približal modelom, kot sta BMW serije 4, X4 in podobni. A dokler ne bo znanega več, seveda lahko o tem le ugibamo.