Sodobni hibridni pogonski sklopi po večini omogočajo okoli 50-kilometrski domet, če avtomobil vozimo le na elektriko. Večini voznikov ta številka na dnevni bazi zadostuje, še posebej tistim, ki imajo na delovnem mestu možnost avtomobil priklopiti na električno omrežje in tako do konca delovnega dne baterijski sklop znova napolniti ter se brez skrbi odpeljati do doma. A v glavah vsaj nekaterih je ta številka vseeno premajhna.
Rešitev zanje je zdaj predstavil BMW. Nemški avtomobilski proizvajalec je namreč danes predstavil posodobljeno različico leta 2016 predstavljenega hibridnega terenca X1 z oznako xDrive25Le iPerformance. Ta naj bi namreč lahko z enim polnjenjem baterijskega sklopa – njegove zmogljivosti pri BMW-ju niso razkrili – prevozil kar 110 kilometrov, pri čemer številka velja v primeru merjenja po starem standardu NEDC. V realnosti je tako bolj verjetno pričakovati domet nekje v bližini 80 kilometrov, zahvala za izboljšanje dometa pa gre na račun izboljšanega baterijskega sklopa in razmerja kovin, ki ga sestavljajo.
X1 za Kitajsko, 225 Grand Tourer za Evropo
Posodobljeni novinec bo pod pokrovom motorja seveda skrival še bencinski motor, po pričakovanju že znan 1,5-litrski turbo trivaljnik, ki naj bi ob pomoči elektromotorja 100 kilometrov v mešanem ciklu vožnje prevozil z le 1,3 litra porabljenega goriva, znova merjeno po standardu NEDC. Ta številka bo v realnosti najverjetneje bliže 1,9 litra, glede na to, da bo poraba goriva serije 2 Grand Tourer s popolnoma enakim pogonskim sklopom znašala 1,9 litra na 100 kilometrov. Skupaj z elektromotorjem naj bi avtomobil proizvedel 170 kilovatov sistemske moči in 382 njutonmetrov navora.
Slaba novica pri novincu je sicer ta, da bo tako kot njegov predhodnik na voljo le hitro rastočemu kitajskemu avtomobilskemu trgu, ki že lep čas kaže izjemno zanimanje za električne in elektrificirane avtomobile. Bo pa omenjeni avtomobilski sklop kljub temu na voljo evropskim kupcem, saj ga bo BMW na začetku ponudil (vsaj) v že zgoraj omenjenem modelu BMW 225xe Active Tourer.