Eden izmed bolj motečih elementov pri električnih avtomobilih so nedvomno polnilnice in polnilni kabli v avtomobilih. Resnici na ljubo je sistem dokaj podoben kot pri polnjenju avtomobilov s fosilnim gorivom, kljub temu pa proizvajalci v želji po zagotovitvi čim večjega udobja lastnikov vozil ves čas predstavljajo nove rešitve. Ena izmed bolj priljubljenih je indukcijsko polnjenje akumulatorjev. Po tem, ko se s tem konceptom že dlje časa ukvarja Mercedes-Benz, je prihod prvih tovrstnih polnilnic napovedal tudi BMW.
Pri BMW-ju pravijo, da je nov način polnjenja del tako imenovane strategije NUMBER ONE > NEXT, in pojasnjujejo, da pravzaprav ne gre za nikakršno tehnološko revolucijo. Sistem namreč deluje enako kot že nekaj let razširjena tehnologija za indukcijsko polnjenje mobilnih telefonov in drugih podobnih naprav, polnilni kabli so tako odveč, prednost naprave pred klasičnimi polnilnicami pa je tudi v tem, da je povsem odporna proti zunanjim dejavnikom.
Najprej na voljo za hibridno serijo 5
Celoten sistem je sestavljen iz dveh komponent, induktivne polnilnice, ki jo je BMW poimenoval GroundPad, in CarPada, površine pod vozilom. Za začetek polnjenja mora voznik avtomobil parkirati nad polnilo postajo – pri tem mu je v veliko pomoč povezava med obema komponentama, ki s pomočjo kamer na vozilu pomaga pri navigaciji – takoj po izklopu motorja vozila pa se med površinama na razdalji ustvari magnetno polje. Ustvarjeno energijo nato CarPad posreduje v baterijo vozila.
BMW bo novo tehnologijo najprej ponudil kupcem v Nemčiji, nato pa bo na voljo še v Veliki Britaniji, ZDA, na Japonskem in Kitajskem. Kdaj in ali bodo tehnologijo lahko zagotovili tudi drugje v Evropi, pri BMW-ju niso sporočili. Sprva bo na voljo zgolj za vozila BMW 530e iPerformance, katerih baterija se bo sposobna napolniti v 3,5 ure. Bavarsko podjetje bo novost strankam ponudilo v obliki najema, kakšna pa bo cena tega, za zdaj ostaja skrivnost.