Morda se spomnite zanimivega podviga, ki so se ga pred leti lotili pri Volkswagnu. Takrat so svojega največjega križanca, model Touareg, z 10-valjnim motorjem 'vpregli' in mu zadali precej zahtevno nalogo – vleko letala Boeing 747. Čeprav je šlo za skoraj povsem serijski avtomobil (nekoliko so mu le prilagodili menjalnik, poleg tega pa so mu zaradi zagotavljanja boljšega oprijema nekoliko obtežili zadek), je Touareg takrat z misijo opravil brez težav in pri tem dosegel povsem solidno hitrost.
Zelo podobno nalogo pa so zadali Miniju oziroma prihajajočemu električnemu Miniju. Britanska avtomobilska znamka bo namreč proti koncu letošnjega leta naposled le predstavila svoj prvi električni avtomobil (če seveda ne upoštevamo serije klasičnih Minijev, v katere so naknadno vgradili elektromotorje). Koncept omenjenega avtomobila je bil sicer predstavljen že pred časom, zdi pa se, da bo v serijski različici vendarle nekoliko bolj običajen kot tisti.
Razkritje v novembru
Vodilni v podjetju so tako 'skoraj serijskemu' Mini Cooperju SE, kakor se bo imenoval ob prihodu na trg, zaupali nalogo vleke nekoliko manjšega letala, kot smo ga omenjali zgoraj, a še vedno precej velikega Boeinga 777F. Tudi ta namreč v tovorni izvedbi in upoštevajoč le suho maso še vedno tehta polnih 150 ton. Ne glede na to pa je Mini brez pretiranih težav (nekaj naprezanja je vendarle bilo potrebnega) opravil z nalogo in letalo vlekel polnih 45 sekund.
Projekta so se sicer pri Miniju lotili v sodelovanju z nemškim letalskim prevoznikom Lufthansa, za snemanje pa so si izposodili kar del letališča v Frankfurtu. Bo pa omenjena akcija tudi eden izmed glavnih delov promocijske kampanje pred splavitvijo novega avtomobila (temelječega na klasičnem trivratnem Miniju), ki naj bi se začela kmalu pred njegovim dokončnim razkritjem 3. novembra letos