Novi BMW iX1 je uspešno zaključil testiranje vozne dinamike v zimskem testnem centru BMW Group v Arjeplogu na severu Švedske. Na zasneženih cestah in posebej pripravljenih ledenih stezah blizu polarnega kroga se je pridružil ostalim različicam modela X1 pri preizkusih pogonskega sklopa in sisteme podvozja.
Preizkus moči in vzdržljivosti pri hudo mrzlih temperaturah in zimskih razmerah na cesti je predstavljal posebej zahtevno preverjanje za elektromotorje, električno tehnologijo štirikolesnega pogona, visokonapetostno baterijo, krmilno elektroniko in tehnologijo polnjenja. Peta generacija tehnologije BMW eDrive uporablja najnovejšo tehnologijo baterijskih celic in inteligentno nadzorovano upravljanje toplote, da omogoča kratke čase polnjenja in dolg doseg, tudi pri ekstremnih temperaturah pod ničlo.
BMW iX1 je z dvema elektromotorjema (enim na sprednji osi in enim na zadnji), katerih prenos moči je natančno usklajen za optimizacijo oprijema in dinamične zmogljivosti, ter izjemno hitro delujočo tehnologijo za omejitev zdrsa koles blizu aktuatorja pripravljen za vožnjo po cestah in terenu. S polno baterijo naj bi teoretično lahko prevozil do 438 kilometrov. V zimskem testnem centru BMW Group v Arjeplogu pogonske sklope in sisteme podvozja novih modelov pripravijo na podrobno uravnavanje. Zasnežene ceste in območja zamrznjenih jezer, pripravljena posebej za te programe testiranja, inženirjem BMW Group za razvoj in testiranje predstavljajo idealne pogoje, v katerih lahko izpopolnijo medsebojno delovanje motorjev, električne tehnologije štirikolesnega pogona in sistemov za nadzor vzmetenja. Zlasti ledene površine zagotavljajo popolne, ponovljive pogoje za podrobno raziskovanje in optimizacijo delovanja pogonskega sklopa in podvozja.
BMW iX1 je tretji križanec znamke, ki ima električni pogonski sistem in bo nared takoj po predstavitvi novega BMW X1, ki bo prišel na ceste letošnjo jesen.