Cesta na kitajsko goro Tianmen velja za eno izmed bolj priljubljenih med avtomobilskimi navdušenci in tudi avtomobilskimi podjetji. Nenazdanje se je z 99 ovinki, ki vodijo do tako imenovanih Nebeških vrat pred časom spopadel tudi Range Rover Sport SVR, ki se je ob tem kot prvi avtomobil na svetu spustil pod mejo 10 minut. Mimogrede, gre za cesto, dolgo 11,3 kilometre, rekord pa je Range Rover takrat iz rok iztrgal kar Ferrariju 458 Italii. No, pričakovati pa je, da bo Volkswagen ID.R devet minut in 51 sekund še precej izboljšal.
Po rekordu cesti na goro Pikes Peak in najhitrejšim prevoženim krogom na dirkališču Nürburgring se namreč Volkswagnom električni športni prototip podaja še na Daljnji vzhod, natančneje v 'Deželo zmaja' oziroma na Kitajsko. Tam naj bi se z omenjeno cesto spopadel že septembra, pri čemer pa točen datum, kdaj naj bi se poskusa lotili zaenkrat še ni znan.
Vstop na Kitajsko
Za spopad z izjemno zahtevno cesto pa bodo pri Volkswagnu svoj prototip odeli v povsem novo barvno shemo. Avtomobil bo namreč – povsem primerno, glede na to, da odhaja na Kitajsko – po novem odet v rdečo barvo, hkrati pa bo to pomenilo, da bo to za vozilo že tretja barvna shema po beli, s katero se je javnosti predstavil na Pikes Peaku in pa modri, ki je sledila na Nürburgringu. Volkswagen je ob tem novo shemo tudi že predstavil, kar pomeni, da avtomobil najverjetneje ne bo dobil pretiranih karoserijskih sprememb.
»Pionirski ID.R je ambasador naše popolnoma elektrificirane družine avtomobilov ID, ki jo bomo na Kitajskem predstavili v letu 2020,« je dejal Stephan Wöllenstein, član Volkswagnovega upravnega odbora za osebna vozila in pa generalni direktor Volkswagen Kitajska. »Menim, da smo za septembrski 'Kitajski izziv' pripravili odlično grafiko, dosedanji rekordi pa so nam dopustili, da smo predstavili našo strast do e-mobilnosti in potencial v različnih pogojih. ID.R bo sicer prvi predstavnik družine vozil ID, ki bo zapeljal na kitajske ceste,«