Med polnjenjem električni avtomobili črpajo iz omrežja več energije, kot je shranjene v bateriji in izgube znašajo tudi do 30 odstotkov, so s posebnim preizkusom ugotovili pri nemškem avtomobilskem klubu ADAC. Primerjali so polnjenje na gospodinjski vtičnici s polnjenjem na stenski omarici pri avtomobilih Renault Zoe, Tesla Model 3, VW ID 3 in Fiat 500e. Največje izgube od 10 do 30 odstotkov nastanejo pri gospodinjski vtičnici. Slabo se je odrezal predvsem Renaultov električni prvenec s skoraj 30-odstotno izgubo.
Pri tovrstnem polnjenju je moteči dejavnik tudi napeljava do vtičnice, kjer zaradi kablov lahko nastane do 4 odstotke dodatne izgube. Pri polnjenju na stenski omarici se izgube zaradi bistveno krajšega časa polnjenja zmanjšajo na 5 do 10 odstotkov. Najučinkovitejši je bil Fiat 500e, ki je izgubil le dobrih 5 odstotkov, pri zelo nizkih temperaturah pa posamezni električni avtomobili v izjemnih primerih črpajo energijo tudi iz električnega omrežja za ogrevanje svoje baterije, kot na primer VW ID 3. V teh primerih se lahko izguba poveča tudi do petine.
Tako gospodinjske vtičnice kot polnilne omarice zagotavljajo izmenični tok, ki ga je treba pretvoriti v enosmerni tok za baterije. Za to poskrbi vgrajeni avtomobilski polnilnik in rezultati preizkusa kažejo, da že to povzroči približno 5- do 10-odstotno izgubo v obliki toplote. Ne glede na polnjenje iz gospodinjske vtičnice ali stenske omarice je treba upoštevati, da so elektronske in nekatere krmilne enote vozila med polnjenja aktivne in zato porabljajo električno energijo.
Pri polnjenju z izmeničnim tokom velja naslednje: večja kot je moč polnjenja, krajši je proces polnjenja in s tem tudi čas, v katerem pride do izgube, zato je v izogib večjim izgubam priporočljivo polnjenje vsaj z 11 ali 22 kilovati, oziroma na stenski omarici namesto na vtičnici. Nemški avtomobilski klub tudi priporoča, naj pozimi baterijo polnimo čim prej po končani poti, ko je baterija še topla.