Ford se je v prvi fazi elektrifikacije svojih vozil (nekaterim izjemam navkljub) odločil, da se bo v največji meri posvetil blagim hibridnim pogonskim sklopom, ki temeljijo na 48-voltni tehnologiji. S takšno rešitvijo so najprej opremili model Tourneo, podoben sistem je dobila tudi nova Puma, sedaj pa so enako rešitev namenili še sestrskemu modelu Fiesta.
Kot rečeno gre za sistem, ki je enak tistemu v novem križancu z imenom Puma, kar pomeni, da bo tudi v Fiesti na voljo z litrskim bencinskim motorjem z močjo 125 oziroma 155 'konjev' oziroma 92 in 114 kilovatov.
Novost bo obema motorjema prinesla nekaj več navora – 24 njutnmetrov pri šibkejšem in 20 njutnmetrov pri močnejšem motorju – in seveda tudi nižjo porabo ter izpuste. Šibkejši pogonski sklop naj bi se tako za 100 kilometrov vožnje zadovoljil s petimi litri goriva, hkrati pa naj bi v zrak po standardu WLTP izpustil le še 91 gramov CO2 na prevožen kilometer. Sistem se bo sicer vklopil pri pospeševanju v mestih ter pri zaustavljanju pri hitrostih, nižjih od 25 kilometrov na uro.
Poleg hibridnega sklopa pa so pri Fordu Fiesti skupaj z blagim hibridom namenili še nekaj asistenčnih tehnologij. Tako bo po novem na voljo z aktivnim radarskim tempomatom in sistemom prepoznave znakov za hitrostne omejitve, na daljavo pa bo vozila moč odklepati ali zaklepati ter zagnati motor, hkrati pa bo mogoče preveriti stanje goriva v rezervoarju in lokacijo vozila.
No, na svoj račun bodo prišli tudi ljubitelji kvalitetnega zvoka, saj bo Fiesta po novem na voljo z ozvočenjem proizvajalca Bang & Olufsen.