Vodik velja za enega izmed virov energije prihodnosti, ki bi nenazadnje lahko konkuriral tudi elektriki. Gre namreč za izredno čist vir energije, hkrati pa tudi za element, ki velja za najbolj razširjenega v naravi. Pred časom je bil zato že ustanovljen svet za vodik, ki promovira uporabo vodika kot oblike pogonske energije (njegov največji podpornik je Hyundai), sedaj pa se vlaku pridružuje tudi podjetje Jaguar-Land Rover.
Britanci so tako pred dnevi objavili novico, da začenjajo z razvojem nove generacije vozil, ki jih bodo poganjale gorivne celice. Šlo naj bi za novo generacijo križancev, pri čemer pa se ob trenutni, ne ravno rožnati situaciji v podjetju postavlja vprašanje, kako bodo projekt, poimenovan 'Projekt Zeus' pravzaprav financirali.
Sodelovanje štirih strani
Odgovor oziroma rešitev za to težavo se skriva v financiranju s strani države in privatnega sektorja. Velika Britanija naj bi namreč v želji po zmanjšanju izpustov CO2 v avtomobilskem sektorju za projekt namenila 80,75 milijona evrov, poleg tega pa naj bi k projektu pristopila še nekatera tamkajšnja podjetja in sicer Delta Motorsport, Marelli Automotive Systems UK, ter UKBIC.
Kdaj bodo prvi rezultati vidni v praksi je sicer še težko napovedati, saj je celoten projekt še v začetni fazi, so pa vse strani zaenkrat še zelo optimistične. Z razvojem tehnologije naj bi namreč pridobili veliko novega znanja, zaradi vpletenosti štirih različnih podjetij in posledično precejšnjega števila posameznikov, pa naj bi se celotna zadeva odvila zelo hitro.