Honda že vse od zadnjega avtomobilskega salona v Frankfurtu pred dvema letoma avtomobilsko javnost razburja s konceptom Urban EV. Mestni malček si je številne pozitivne kritike pridobil na račun preproste in retro oblikovane karoserije, zaradi česar je Hondi hitro postalo jasno, da ga ne sme preveč spreminjati, temveč ga mora v čim manj spremenjeni podobi čim prej spraviti na cesto.
Kdaj naj bi se to zgodilo, sicer še ni znano, je pa zato že znano novinčevo ime. Honda mu je namreč namenila preprosto ime Honda e, s čimer je tako še dodatno potrdila njegov prihod in tudi to, da do začetka serijske proizvodnje z oblikovnega vidika ne moremo več pričakovati pretiranih sprememb. To so sicer potrdili z zadnjo verzijo prototipa, predstavljenega marca v Ženevi. Ne nazadnje ima Honda za avtomobil, ki naj bi po besedah podjetja še vedno ponujal obilico vozne dinamike, že 22.000 prednaročil oziroma stikov strank, ki jih zanima nakup.
Hkrati z objavo imena električnega novinca je Honda razkrila tudi novico, da bo prihodnja generacija enoprostorca Jazz prvič do zdaj na voljo s hibridnim pogonskim sklopom. Govorimo o tako imenovanem pametnem sistemu hibridnega pogona i-MMD oziroma Intelligent Multi-Mode Drive, ki ga Honda pravzaprav že ponuja v pred kratkim predstavljeni zadnji generaciji križanca CR-V. Slednjega smo sicer s klasičnim pogonom pred kratkim preizkusili tudi pri nas.
Tako Jazz kakor Honda e sta sicer del Hondine strategije (ali bolje rečeno vizije) Electric Vision, s katero naj bi znamka do leta 2025 elektrificirala vse svoje modele v ponudbi.