Jaguar je s predstavitvijo svojega prvega električnega avtomobila, križanca I-Pace, dobil dodaten zagon za razvoj električnih avtomobilov. Tako je že napovedal, da se bo še bolj posvetil električni mobilnosti. Ne nazadnje naj bi bila po nekaterih napovedih izključno električna že prihodnja generacija zastavonoše britanske znamke, limuzina XJ, poleg tega pa so pred časom napovedali, da bo po letu 2020 vsak nov avtomobil opremljen bodisi z električnim bodisi s hibridnim pogonskim sklopom, s čimer naj bi zmanjšali odvisnost od dizelskih motorjev.
Ameriški portal Bloomberg je namreč danes sporočil, da naj bi pri Jaguarju kljub slabšim prodajnim rezultatom še povečali vložek, namenjen razvoju električnih avtomobilov. Ta naj bi po prvotnih napovedih znašal 12,7 milijarde evrov, po zadnjih podatkih pa se bo vložek v naslednjih treh letih povečal na skupno 15,2 milijarde evrov.
Dizli krivi za slabše prodajne rezultate
Dodatno vlaganje v razvoj električnih pogonskih sklopov se ob slabših prodajnih rezultatih od pričakovanih sprva morda zdi nesmiselno, vendar še zdaleč ni tako. Skoraj 90 odstotkov vozil koncerna Jaguar-Land Rover, prodanih v zadnjem četrtletju leta 2017, je bilo namreč opremljenih z dizelskimi motorji, ki pa so v Evropi vse manj priljubljeni tudi zaradi vedno večje negotovosti, povezane z njihovo usodo.
Koncern Jaguar-Land Rover bo tako vložek usmeril v razvoj novih pogonskih agregatov, s čimer nameravajo celotno paleto vozil opremiti tako z bencinskimi kakor tudi hibridnimi in električnimi pogonskimi sklopi. Ob tem dodajajo, da bodo izključno električne različice vozil ponudili zgolj ob zadostnem zanimanju zanje. Poleg tega namerava družba v Manchestru odpreti še center za razvoj tehnologij za medsebojno povezljivost avtomobilov, del naložb pa bo usmerjen še v posodobitev britanskih tovarn in njihovo prilagajanje proizvodnji električnih avtomobilov.