Komaj slaba dva meseca je minilo, odkar smo v roke dobili prenovljeno izvedbo sicer leta 2014 predstavljenega najmanjšega člana družine Jeep, modela Renegade. Takrat smo zapisali, da bo novinec ob prihodu na trg v letošnji jeseni prišel s tremi bencinskimi motorji s prostornino enega oziroma 1,3 litra ter 1,3-litrskim dizlom v treh različnih konfiguracijah. A kot kaže, ima mali Upornik (angl. Renegade, op. p.) za začetek prihodnjega desetletja v rokavu še enega aduta.
Od leta 2020 bo Renegade na voljo tudi kot priključni hibrid. Tako se je namreč odločilo ameriško podjetje v italijanski lasti, ki je včeraj sporočilo, da bo Renegade po letu 2020 na voljo z novo pogonsko kombinacijo, v kateri bosta združena bencinski in elektromotor, pri čemer pa moč in prostornina prvega še nista znani, prav tako ni znana skupna moč, ki jo bo sklop proizvedel.
Prvi izmed številnih
Za proizvodnjo novinca bo skrbela tovarna Melfi v Italiji, kjer Renegada poleg Fiatovega 500X izdelujejo že zdaj, skupna naložba pa je vredna 200 milijonov evrov. »Z več kot 740.000 izdelanimi primerki modela Renegade sta tovarna Melfi in model Renegade popolna kombinacija, ko govorimo o lansiranju novega priključnega hibrida, ki bo tako še pomagal okrepiti modelno ponudbo,« je dejal generalni direktor koncerna Fiat Chrysler Automobiles za področje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike, Pietro Gorlier.
Priključnohibridni Renegade bo za koncern v Evropi izredno pomemben avtomobil, saj gre za prvi hibridni avtomobil koncerna na stari celini. A načrti za prihodnost so na drugi strani precej ambiciozni, saj namerava koncern do leta 2022 predstaviti skupno 12 različnih elektrificiranih pogonskih sklopov, od lahkih hibridov do električnih avtomobilov, ki bodo na voljo v skupno 30 različnih modelih.