Mach-E za Evropo sprva le v najmočnejši izvedbi - kaj prinaša?

Mach-E za Evropo sprva le v najmočnejši izvedbi - kaj prinaša? (foto: Ford) Ford
27. 9. 2020

Ford Mustang Mach-E je avtomobil, ki je v zadnjih letih dvignil skoraj največ prahu in to zgolj zaradi svojega imena. Številni ljubitelji znamke mu namreč očitajo, da si zaradi petih vrat in dejstva, da se uvršča v razred športnih terencev ne zasluži imena Mustang. Pri Fordu pa si zaradi tega ne belijo glav, saj prodaja na drugi strani Luže naravnost cveti. Se pa Američani že pripravljajo na prihod v Evropo in ker je tukajšnji trg praviloma nekoliko bolj zahteven, bo temu primerno opremljena tudi prva serija Mach-E-jev.

V Detroitu je tako padla odločitev, da bodo evropskim kupcem najprej ponudili najmočnejšo različico z oznako GT. Gre za različico z dvema elektromotorjema, enim na sprednji in drugim na zadnji osi ter skupno močjo 342 kilovatov. Ti bodo energijo črpali iz 88 kilovatnih ur velikega baterijskega sklopa, avtonomija pa bo v najboljšem primeru znašala 500 kilometrov, merjeno po standardu WLTP.

Pet let brezplačne vožnje

Kot se za oznako GT spodobi pa bo Mach-E pa bo ponujal tudi zavidanja vredne zmogljivosti. Medtem ko bo najvišja hitrost (z namenom preprečevanja preobremenitve baterijskega sklopa) omejena na 200 kilometrov na uro, pa bo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro znašal vsega 3,5 sekund. Zasluga za to gre tudi visokemu navoru, krivulja se namreč ustavi šele pri 830 njutonmetrih.

Pri Fordu so sicer že pričeli zbirati naročila za prva vozila, na katera pa bodo morali še nekoliko počakati. Bodo pa na drugi strani deležni ugodnosti pri polnjenju. Ford je namreč eden izmed partnerjev v projektu Ionity, zaradi česar bodo lastnikom omogočili enoletno brezplačno polnjenje na omenjenjih hitrih polnilnicah, v paket pa bo vključena tudi brezplačna petletna uporaba polnilnic v omrežju FordPass Charging Network – teh je do sedaj že 155.000 širom Evrope.

Kdaj bo novi Mustang Mach-E na voljo v Sloveniji zaenkrat še ni znano, pričakovati pa je, da bo prvim kupcem na voljo kmalu po tem, ko ga bodo zapeljali kupci v največjih evropskih državah. Takrat bo več znanega na področju cen in pa polnilnic v sklopu storitve FordPass, ki se je sicer zgolj v lanskem letu razširil za 25 odstotkov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri