Priključno-hibridna pogonska tehnika tudi za Mercedes razreda A in B

Do konca prihodnjega leta naj bi Mercedes predstavil skupno 20 priključno-hibridnih modelov.

Priključno-hibridna pogonska tehnika tudi za Mercedes razreda A in B (foto: Daimler AG) Daimler AG
20. 8. 2019

Priključno-hibridni avtomobili so po mnenju številnih avtomobilskih strokovnjakov in pa proizvajalcev samih ključna prelomnica na poti do prehoda na električne avtomobile. Posledično tudi avtomobilski proizvajalci, ki že ponujajo povsem električne avtomobile, zato še nekoliko hitreje širijo ponudbo priključnih hibridov in tako se bosta v ponudbi znamke Mercedes-Benz že kmalu, še pred bližajočim se avtomobilskim salonom v Frankfurtu v ponudbi znašla kar dva novinca. V Stuttgartu namreč prav danes predstavljajo kar dva nova, sicer pa zelo sorodna priključna hibrida, razred A in razred B.

Avtomobiloma – razred A bo na voljo tako v limuzinski, kakor kombilimuzinski podobi – so tako namenili oznako 250 e, kar pa ne pomeni, da bo bencinski motor dvolitrski. Namesto tega so pri Mercedesu izbrali šibkejši, 1,3-litrski bencinski turbo štirivaljnik 118 kilovati oziroma 160 'konji' moči, ki so mu nato dodali še 75 kilovatni elektromotor. Skupna sistemska moč bo tako znašala 160 kilovatov, kar pa je že nekoliko bližje številkam, ki jih proizvede recimo A 250, le da s precej nižjo porabo in izpusti.

Pri Mercedesu tako za trojico električnih novincev obljubljajo zgolj 1,4 - 1,6 litra porabe bencina na 100 kilometrov v mešanem ciklu, ob tem pa tudi med 70 in 77 kilometri električne avtonomije. No, hkrati je potrebno omeniti, da pri Mercedesu omejeni podatki še vedno temeljijo na zastarelem ciklusu NEDC (čeprav je novi standard WLTP v veljavi že skoraj leto dni), zaradi česar je pričakovati nekoliko drugačne in bolj realne številke; električni domet tja do 50 kilometrov je nekoliko bolj realen., Solidna je tudi najvišja hitrost ob pogonu na elektriko: 140 kilometrov na uro.

Poenostavljen način plačevanja

Ob vgradnji elektromotorja v razred A in B pa so pri Mercedesu poskrbeli tudi za ustrezne rešitve na področju polnjenja. Poleg klasiččne šuko vtičnice ali domače polnilnice oziroma Wallboxa bo avtomobile moč polniti tudi na polnilnicah preko 300 različnih ponudnikov širom Evrope in vse avtorizirati oziroma plačevati prek storitve Mercedes me Charge.

Sicer pa Mercedes ob predstavitvi obeh novincev, s katerima nadaljuje širitev ponudbe elektrificiranih vozil (do konca leta 2020 naj bi jih bilo na spisku že 20) začenja tudi že z njuno prodajo. A 250 e in A 250 e limuzina sta tako z začetno ceno 36.945,33 evrov in upoštevanim 19-odstotnim davkom na dodano vrednost, ki velja v Nemčiji, že na voljo prvim kupcem, slabih 360 evrov dražji razred B pa naj bi se jima pridružil v prihodnjih tednih. V Sloveniji bo zanju, ko bosta prišla na trg, seveda veljala subvencija Eko sklada v višini 2.000 evrov.

Preberite tudi