Renaultov načrt za razvoj električne mobilnosti Renalution je ob začetku letošnjega leta dvignil nemalo prahu. Kakopak, Francozi so predstavili povsem nov koncept, napoved novega električnega avtomobila, ki se odločno spogleduje z legendarnim modelom Renault 5, odziv javnosti pa je bil večinoma pozitiven. S tem so pri Renaultu dobili potrditev, da so na področju e-mobilnosti na pravi poti. Sedaj pa so Francozi razkrili celotne načrte za obdobje prihodnjih petih let.
Čeprav gre za relativno kratko obdobje, pa bo novosti, ki so jih napovedali veliko. Do konca leta 2025 namreč načrtujejo predstaviti kar 10 novih električno gnanih modelov (sedem jih bo nosilo Renaultov znak), da pri tem mislijo resno in kam ciljajo pa so napovedali tudi z uvedbo novega logotipa, ki močno spominja na tistega, ki so ga uporabljali v 80. in 90. letih letih prejšnjega stoletja. Skratka v času, ko sta v Renaultovih prodajnih salonih kraljevala modela R5 in R4. Prav slednja pa je naslednja v vrsti avtomobilov, ki bo na ceste zapeljala v prihodnjih letih.
Renault 4 nove generacije bo nosil ime Renault 4 Ever, silhueta vozila pa spominja na klasiko, ki so jo v zadnjih letih proizvodnje izdelovali v Novem mestu in je pred kratkim praznovala 60 let od predstavitve. Ob tem naj bi predstavili tudi tovorno različico vozila. Renault 5 nove generacije naj bi medtem predstavljal najcenejši električni avtomobil v ponudbi s ceno, ki bo kar za tretjino nižja od tiste, ki jo pri Renaultu pričakujejo za Zoe-ja.
Športna veja še močneja
Sicer pa imajo pri Renaultu velike načrte tudi z znamko Alpine, pod okriljem katere sedaj deluje celoten Renaultov športni oddelek, ki zajema tako divizijo cestnih športnikov, kot tudi dirkalnih avtomobilov. V prihodnosti naj bi namreč njen znak nosila Renault 5 Turbo, glede na predstavitvene skice pa si lahko obetamo prihod tudi naslednika Alpine A110.
Električni avtomobili znamke Renault naj bi sicer nastajali na dveh platformah. Segmentu B (in morebitnim predstavnikom segmenta A) bodo tako namenili platformo CMF BEV, ki bo avtomobilom omogočala doseg do 400 kilometrov. Segmentoma C in D bo namenjena platforma CMF EV, doseg avtomobilov, ki bodo nastali na omenjeni platformi pa bo znašal do 520 kilometrov.