BMW je pred časom napovedal, da bo iz svoje modelne ponudbe dokončno umaknil enoprostorca i3, ki hkrati ne bo dobil naslednika neposrednega naslednika z enakim imenom. Ta bo v pokoj romal po slabem desetletju na trgu, pri čemer je bil večji del svojega življenja edini električni avtomobil nemške znamke – vse do prihoda križanca iX3. Zato smo bili še toliko bolj presenečeni, ko so pri bavarskem podjetju predstavili novinca s povsem enakim imenom.
Preberite še: Kratki test: BMW iX3 Individual (2021)
Hitro pa se je izkazalo, da se pri BMW-ju niso na vrat na nos premislili in predstavili novo generacijo avtomobila. Ime i3 so namreč namenili najnovejši izpeljanki limuzine Serije 3, ki jo bo, kot namiguje ime, poganjala elektrika, hkrati pa bo namenjena zgolj in samo kitajskim kupcem. Nenazadnje so se pri BMW-ju odločili, da ga bodo proizvajali zgolj v njihovi kitajski tovarni v mestu Shenyang.
Preko 500 kilometrov avtonomije
No, polno ime 'novega' modela se glasi BMW i3 eDrive35L, oznaka L pa pomeni, da bo tudi nekoliko daljši od Serije 3, kakršno poznamo v Evropi. Ob dolžini 4.872 milimetrov bo daljši za 11 centimetrov, medosna razdalja pa bo znašala 2.966 milimetrov, kar pomeni, da je prirastek 'nastal' izključno v področju kabine. Znano je namreč, da so kitajski kupci izredno naklonjeni evropskim avtomobilom z daljšim medosjem, kot pa smo ga deležni na Stari celini.
A če je podaljšana karoserija nekaj, česar v Evropi ne bomo deležni, pa smo zato že spoznali električni pogonski sklop, ki bo poganjal i3 eDrive35L. Ta je namreč enak kot v iX3, ki smo ga preizkusili pred meseci, kar pomeni, da bo vozniku ponujal 210 kilovatov moči. Baterijski sklop z uporabno kapaciteto 70,4 kilovatne ure naj bi na drugi strani ob porabi elektrike 14,3 kilovatne ure na 100 kilometrov ponujal do 526 kilometrov avtonomije.