Nissan Leaf velja za prvi vsesplošno uporaben in množično dostopen avtomobil z izključno električnim pogonom. Številni so zato ob polnem razmahu težko pričakovali njegovo drugo generacijo in zato ni presenečenje, da je Leaf lansko leto z naskokom postal najbolje prodajan električni avtomobil v Evropi. Ker pa ta status pri Nissanu želijo obdržati še v prihodnje, so sedaj pripravili še nadgrajeno izvedbo, poimenovano Leaf e+, ki naj bi omogočal do 350 kilometrov dosega po zaslugi baterijskega sklopa kapacitete 62 kilovatnih ur. A očitno inženirji niso opravili najboljšega dela.
Leaf e+ naj bi bil namreč primeren za vsakodnevno uporabo tudi na daljših razdaljah in ob večkratnem zaporednem polnjenju ter praznjenju brez počitka. Prav tu pa se še vedno pojavljajo težave. Pri nemškem podjetju Nextmove, ki velja za največjega ponudnika izposoje električnih vozil v državi so namreč novinca preizkusili na 1.000 kilometrov dolgi testni vožnji, opravljeni v enem dnevu, ki pa se je izkazala za vse prej kot uspešno.
Dve uri 'hitrega' polnjenja za 200 kilometrov avtonomije
Težave so vozilu povzročale avtocestne hitrosti in hkrati slabo hlajenje baterij. Temperatura baterij je zato hitro presegla 50 stopinj Celzija, težave s pregrevanjem pa so nato ponavljale še pri polnjenju baterijskega sklopa. Med hitrim polnjenjem je tako moč polnjenja iz 40 kilovatov padla zgolj na 20 kilovatov, kar je pomenilo, da so je bilo za 200 kilometrov avtonomije avtomobil potrebno polniti dve uri. Še več, avtomobil je, da bi obvaroval baterijski sklop pred poškodbami omejil hitrost vozila na vsega 110 kilometrov na uro.
Zanimivo pri tem je, da gre za težavo, o kateri so uporabniki poročali že pred več kot letom dni, tedaj še pri različici s šibkejšim baterijskim sklopom. To naj bi naposled v začetku tega leta pri Nissanu odpravili, a kot kaže se je pri nadgrajeni izvedbi Leafa znova pojavila. Nissan naj bi težavo sicer reševal s programsko nadgradnjo in vgrajevanjem ventilatorjev za boljše hlajenje, a zaenkrat vidnejšega napredka še ni. Pri Nextmove so zato povsem jasni, saj menijo, da je Leaf e+ uporaben za krajše vsakodnevne poti, nikakor pa ne kot edini avtomobil pri hiši, namenjen hkratnemu premagovanju več 100 kilometrov razdalj.