Nove težave podjetja Tesla: Nextmove ne bo zaključil od milijonskega posla
Po tem, ko je nemškemu podjetju znamka Tesla dostavila 15 bolj ali manj pokvarjenih vozil, potem pa jih niso popravili ali zamenjali v normalnih rokih, so Američani odstopili od pogodbe. Kasneje se je izkazalo, da je to le vrh težav znamke Tesla.
Težavam avtomobilske znamke Tesla očitno kar ni videti konca. Po tem, ko smo pred dnevi poročali o težavah z luščenjem barve, avtomobilih, ki že iz proizvodnje prihajajo slabo pobarvani in pa rjo na vsega nekaj mesecih starih avtomobilih, se ameriška znamka sedaj sooča z novo težavo. Po tem, ko niso mogli izpeljati naročila oziroma dostave skupaj 100 vozil Modela 3 nemškemu podjetju Nextmove, so se namreč v vodstvu podjetja odločili za odpoved celotnega naročila v skupni vrednosti pet milijonov evrov.
Vse skupaj se je začelo že konec lanskega leta, ko je največje nemško podjetje za izposojo avtomobilov naročilo 100 novih vozil Tesla Model 3. Meseca marca je nato prejelo prvih 15 vozil, od katerih pa je bilo »le vsako četrto brezhibno«. Pri ostalih vozilih so se pojavile težave s pnevmatikami, barvo, karoserijskimi poškodbami, sistemom za polnjenje z elektriko, pomanjkljivo električno napeljavo in pa manjkajočimi gumbi za klic v sili; težave, ki lahko povzročijo splošno nevarnost za potnike. Nekateri med avtomobili so bili po podatkih Nextmove celo v tako slabem stanju, da niso bili primerni za varno uporabo v prometu.
Nextmove je po razkritju težav o tem obvestil nemškega zastopnika znamke, pri čemer pa se niso strinjali s ponudbo znamke Tesla, da vozila popravijo (saj se ti niso želeli obvezati, da bi vozila popravili v razumnem roku), temveč so želeli dobavo novih in brezhibnih vozil. na kar pa pri ameriškem podjetju niso pristali. Namesto tega so 24 ur po pritožbi odstopili od nakupa in Nemcem vrnili kupnino.
Prodaja že prodanih vozil
A zgodbe tukaj še ni konec. Nemško podjetje se je namreč odločilo za obnovitev naročila, le da so tokrat nova vozila naročili preko spleta. Nenazadnje so vozila, naročena pred pol leta že obljubili strankam, ki so se odločile za trajni najem, posledično pa so morali 'luknjo' nadomestiti z drugimi avtomobili po znižani ceni. Pri tem pa se je izkazlo, da podjetje Tesla kupcem ponuja nova vozila, ki so sicer že bila prodana privatnim kupcem.
Stefan Moeller, generalni direktor podjetja Nextmove je tako situacijo pri Tesli opisal kot 'pekel', a hkrati – pa čeprav so njihovimi storitvami v preteklosti že imeli težave (med drugim so kar dve leti čakali na nadomestni sedež za Model X, ki so ga novega dobili z luknjo v sedežu in tri mesece za nadomestni blatnik Modela 3) – izkazal veliko mero razuma. Sam namreč težavo vidi v hitri širitvi znamke in njene servisne mreže v Evropo in Kitajsko, ob tem pa upa, da bodo v podjetju rešili težave s katerimi se soočajo. Glede na rastoče število le-teh pa bodo vsekakor potrebne velike spremembe.