Le kdo se ne spomni BMW-jeve Isette? Mikroavtomobil, za izdelavo katerega je poskrbelo italijansko podjetje Iso, pozneje pa so licenco za njegovo proizvodnjo kupila številna druga avtomobilska podjetja po svetu, med njimi BMW, je postal prepoznaven po majhni kabini, zgolj treh kolesih in enih vratih za vstop v kabino, ki so bila na sprednjem delu vozila. Čeprav nikoli ni bilo izdelano res veliko število vozil, se je Isetta vpisala med avtomobilske klasike.
Kot kaže, pa bo mali avtomobil naposled dobil naslednika, za katerega bodo poskrbeli v Švici. Družinsko podjetje Micro Mobility Sytems, ki ga sestavljajo brata Oliver in Merlin ter oče Wim Ouboter, bo namreč že v prihodnjih tednih začelo izdelovati prva serijska vozila, ki bodo kupce v Švici dosegli decembra letos. Proizvodnja naj bi nato že prihodnje leto narasla na pet tisoč vozil letno, avtomobile pa bodo izdelovali v tovarni italijanskega specialista za mestne električne avtomobile Tazzari.
Namenjen le uporabi v mestih
Nova 'Isetta' ali Microlino, kot je pravo ime novinca, se od predhodnika po velikosti ne bo kaj dosti razlikoval. V dolžino bo namreč meril le nekaj več kot 2,5 metra, še vedno bo imel zgolj tri kolesa (kar sicer ne drži popolnoma, saj bosta zadaj tesno drugo ob drugem nameščeni dve kolesi), obdržal pa bo tudi vrata za vstop v kabino na sprednjem delu vozila. Kabina bo sicer opremljena zelo špartansko, vse z namenom znižanja stroškov.
Še največja razlika bo torej v pogonskem sklopu. Ta bo, kot omenjeno, električen, sestavljen pa bo iz elektromotorja z močjo 14,7 kilovata ter baterijskega sklopa s kapaciteto 8,8 oziroma 14,4 kilovatne ure. To bo zadoščalo za najvišjo (elektronsko omejeno) hitrost 90 kilometrov na uro in do 200 kilometrov dometa. Avtomobili so sicer pred mesecem dni že prejeli evropsko homologacijo, zato podjetje že sprejema naročila za prva vozila. 12.000 evrov naj bi bilo treba odšteti za osnovno izvedbo avtomobila, podjetje pa naj bi že prejelo skupno kar 6.500 naročil.