Hyundai še zdaleč ne velja več za novinca na področju električnih avtomobilov. Nenazadnje imajo že nekaj let v ponudbi več električnih in elektrificiranih avtomodelov, med njimi tudi električna Kono in Nexa, pri čemer pa gre za modela, ki sta bila zasnovana na klasičnih platformah, namenjenih vozilom z motorji z notranjim izgorevanjem. Sedaj pa so pri Hyundaiju pripravljeni na nov korak.
Korejska avtomobilska znamka je namreč včeraj predstavila novo platformo za električne avtomobile prihodnje generacije. Gre pravzaprav za njihovo prvo tovrstno platformo, namenjeno izključno elektrilnim avtomobilom, poimenovano E-GMP, kar je krajše za Electric-Global Modlar Platform ali globalna platforma za električne avtomobile.
Prednosti, ki jih bo po besedah inženirjev prinesla nova platforma so vse prej kot zanemarljive. Največja je zagotovo več prostora namenjenega baterijskim sklopom v tleh vozila. O velikostih le teh je zaenkrat še prezgodaj govoriti, inženirji pa obljubljajo električni doseg vozila vse do 500 kilometrov. Ob tem naj bi bilo mogoče baterijske sklope polniti z napetostjo 800 voltov, dvakrat več kot pri večini sodobnih vozil, kar bo še pospšilo proces polnjenja, ki naj bi za polnjenje do 80 odstotkov trajal le 18 minut.
Omenjena platforma pa bo služila tudi kot osnova za Hyundaijev prvi električni športni avtomobil.
Podrobnosti o slednjem še niso znane, vseeno pa pri Hyundaiju že obljubljajo, da bo od nič do 100 kilometrov na uro lahko pospešil v vsega 3,5 sekundah,m medtem ko bo najvišja hitrost znašala 260 kilometrov na uro.
Hyundaijevi načrti za prihodnost so sicer optimistični. Znamka namreč v prihodnjih letih namerava postati eden največjih proizvajalcev električnih avtomobilov na svetu. V ta namen nameravajo že v prihodnjih petih letih predstaviti kar 23 novih električnih modelov, hkrati pa prodati en milijon električnih vozil.