Opel je pred kratkim kar nekoliko neprostovoljno razkril podobo svoje nove Opel Corse. Nekaj dni pred dejanskim razkritjem, ko so se na dogodek še pripravljali, so namreč iz njihovih računalnikov in serverjev brez vedenja odgovornih na splet pricurljale prve fotografije novega vozila in pri Oplu jim ni preostalo drugega, kot da v celoti odkrijejo tančico in avtomobil tudi sami razkrijejo. A vseh podrobnosti takrat javnosti niso razkrili, z njimi so počakali do danes.
Ena izmed največjih skrivnosti je bila cena električne Corse. Če je za klasično nekako pričakovati, da bo na ravni predhodnice, je bilo veliko več ugibanj glede cene električne izvedbe. Zdaj pa je dokončno znano, da bo zanjo treba odšteti vsaj 29.900 evrov. Gledano drugače, to je približno v razredu najbolje prodajanega električnega avtomobila v Evropi, Renaulta ZOE. Seveda pa v to ceno še ni vštet popust, ki ga boste recimo prejeli od Eko sklada, če se boste zanjo odločili v Sloveniji.
Bogata že osnovna oprema
Za stotaka manj kot 30.000 evrov bo tako na voljo Corsa-e Selection s 100-kilovatnim elektromotorjem, baterijskim sklopom, ki bo omogočal do 330 kilometrov dosega in precej bogatim naborom opreme, ki bo vključevala avtomatsko klimatsko napravo z upravljanjem na daljavo, brezkontaktni ključ, infozabavni sistem s sedempalčnim zaslonom ter podporo za Apple in Android pametne telefone. 750 evrov dražji paket Edition bo temu dodal še nekaj varnostnih pripomočkov, kot sta sistem za prepoznavo pešcev in zaviranje v sili, najvišji paket First edition s ceno 32.900 pa bo vključeval še digitalno armaturno ploščo, dvobarvno karoserijo, matrične LED-žaromete in 17-palčna platišča.
Hkrati s Corso so pri Oplu razkrili še cenik za novinca v ponudbi modela Grandland X, izvedbo Hybrid4. Priključni hibrid, o katerem smo ob razkritju že pisali, je pravzaprav že na voljo prvim kupcem, če se zanj odločijo, pa bodo pri izbranem prodajalcu pustili vsaj 49.940 evrov, kolikor stane osnovna različica avtomobila. Ta bo na drugi strani prinesel 221 kilovatov sistemske moči in do 52 kilometrov električne avtonomije.