Avtomobilski salon v Frankfurtu bo letos kot kaže nekaj posebnega. Če se tako recimo počasi že navajamo na vsaj en električni avtomobil pri vsaki znamki, pa bomo letos tamkaj priča tudi električnim športnikom, narejenim na osnovi klasičnih avtomobilov. Svojo udeležbo je namreč že napovedal Hyundai, od katerega pričakujemo dirkalnik na osnovi modela i30, podobno potezo pa je s Corso – ki se bo na salonu IAA javnosti predstavila prvič (in tudi v električni podobi) – napovedal še Opel.
A Oplova novost ne bo zgolj eksperiment ali pa zgolj v dirkaške barve preoblečena klasična Corsa-e. Iz Russelheima namreč že sporočajo, do bo šlo za čisto pravi dirkalnik, s katerim bodo predstavili prvo tovarniško dirkaško serijo za električne avtomobile, poimenovano ADAC Opel e-Rally Cup, s katerim nadaljujejo zgodbo, začeto Opel Rally Cup pokalom. Mimogrede, gre za pokal, v katerem je pred vrnitvijo na domača tla tekmoval tudi naš dirkač Tim Novak.
Omenjena serija bo sicer doživela svojo premiero, sam vstop vanjo pa bo cenovno precej dostopen. Oplov oddelek za predelavo klasičnih avtomobilov v dirkalnike bo namreč Corso-e Rally kupcem ponudil v povezavi s 100-kilovatnim elektromotorjem (kar je enako, kot pri serijski izvedbi), za avtomobil pa bodo morale posamezne ekipe odšteti vsega 50.000 evrov. To se morda zdi veliko v primerjavi z običajno električno Corso (katere cene se bodo pričele pri nekaj manj kot 30.000 evrih brez upoštevanih subvencij, katero bo mogoče dobiti tudi pri nas), a hkrati relativno malo za vstop v motošport.