Volkswagnov kombi, slavni T1, kakor ga poznajo ljubitelji, je bil šele drugi avtomobil, ki ga je nemško podjetje izdelalo od svoje ustanovitve. Tako kot Hrošč je tudi ta veliko priljubljenost doživel v 60. letih v ZDA med pripadniki hipijev, surferjev in mladih na splošno. V sončni Kaliforniji pa je pozneje na enaki osnovi kot Hrošč nastal še tretji avtomobil, rezultat različnih predelav, ki so pripomogle, da je 'ljudski avtomobil' postal atraktiven puščavski buggy. Zdaj pa kalifornijski dvosed dobiva novo življenje.
Slavni dvosed – do začetka 80. let je bilo izdelanih kar 250 tisoč unikatnih predelav – se bo namreč pridružil čedalje večji družini Volkswagnovih (za zdaj še) prototipnih električnih vozil z imenom I.D. Slavnostni dogodek pa je pravzaprav že precej blizu. Uradno naj bi ga namreč nemško podjetje javnosti predstavilo že na bližajočem se mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi, ki bo svoja vrata odprl na začetku marca.
'Ljudje bodo začutili električne avtomobile'
Z veliko nostalgije na prihajajoči koncept gledajo tudi pri Volkswagnu. »Buggy je več kot le avtomobil. Gre za prav posebno energijo in zanos na štirih kolesih. Prav te značilnosti pa so utelešene v novem e-buggyju, ki dokazuje, da lahko tudi moderna interpretacija klasičnega videza navsezadnje ustvari emocionalno vez med voznikom in električnim avtomobilom,« je dejal Klaus Bischoff, vodja Volkswagnovega oblikovalskega studia.
Podobno kot pri izvirnem modelu pa si tudi prihajajoči novinec svojo osnovo deli s 'predhodniki'. Tako kot že predstavljeni koncepti I.D. Buzz, I.D. in I.D. Crozz je namreč tudi e-buggy osnovan na prilagodljivi platformi MEB, s čimer tako dodatno povzema duh slavnega predhodnika izpred več desetletij.