Električna mobilnost postaja vse bolj zanimiva za proizvajalce športnih avtomobilov, tudi tistih, katerih proizvodnja šteje le nekaj deset avtomobilov na leto in niti niso podvrženi tako strogim okolijskim standardom. Eden izmed takih je Pagani, ki na leto proizvede le okoli 35–40 avtomobilov. Njegov ustanovitelj in lastnik Horacio Pagani je namreč v nedavnem intervjuju za spletno stran Autocar izjavil, da bo iz njihove delavnice že kmalu prišel prvi električni športnik.
Čeprav velik ljubitelj Porscheja 918 Hybrid pa Pagani o izdelavi hibridnega avtomobila ne razmišlja. Kot omejitev navaja zelo omejen električni doseg avtomobilov, ki tako večino časa okrog prevažajo odvečno težo v obliki baterij, kar se nato pozna tako pri sposobnostih avtomobila kot tudi njegovi teži. Električni Paganiji prihodnosti bodo tako opremljeni izključno z elektromotorji.
Klasični avtomobili ostajajo v ponudbi
Kdaj naj bi prvi električni Paganiji zapeljali na cesto, sicer še ni znano, je pa Horacio razkril, da nameravajo do konca leta znotraj svojih prostorov vzpostaviti ločen oddelek, v katerem bodo testirali in razvijali tovrstne avtomobile. In glede na to, da znamka že zdaj uporablja pogonske sklope Mercedes-Benza, bo sodelovanje z nemško znamko oziroma koncernom Daimler ostalo živo tudi v prihodnjih letih.
Usmeritev v proizvodnjo električnih avtomobilov ne pomeni konca klasičnih športnikov z motorji z notranjim zgorevanjem. Ti naj bi tudi v prihodnosti nastajali ob boku električnih avtomobilov, ključna točka prihodnjih avtomobilov pa bo namesto povečevanja motorne moči zmanjševanje teže vozila in tako izboljšanje voznih lastnosti. Velik del dejavnosti pa bo in je že zdaj namenjen obnovi starejših vozil znamke, za katero se zaradi rastočih vrednosti avtomobilov odloča vse več posameznikov.