Razred G, legendarni terenski avtomobil je v lanskem letu doživel popolno prenovo, ali bolje rečeno, na ceste je zapeljal nov avtomobil, ki pa več kot zgolj spominja na predhodnika. Karoserijsko se celo zdi, da je enak prvi generaciji, kar pa seveda ni res. Posodobitve so namreč doletele prav vse komponente vozila, od karoserije do šasije, notranjosti, varnostnih pripomočkov in pa seveda pogonske sklope. A prav na tem delu Mercedes-Benz še ni rekel zadnje besede, saj je, kot vse kaže, razkril še zadnjega asa v rokavu, ki bo razred G dokončno pripeljal v to stoletje.
Mercedes-Benz je namreč eden izmed tistih avtomobilskih proizvajalcev, ki bi se v prihodnje lahko soočali s težavami zaradi previsokih količin škodljivih izpustnih plinov. Medtem, ko na eni strani trgu že ponujajo novosti, kot je EQC, pa na drugi strani nekateri modeli kot je prav razred G v izvedbi 63 AMG pripomorejo k močnemu dvigovanju povprečne količine izpustov. Omenjena izvedba namreč v zrak na kilometer izpusti kar 304 grame CO2.
Kot protiutež pa so pri Mercedesu sedaj sprejeli odločitev, da bodo razred G elektrificirali. To informacijo je pred dnevi spletnemu portalu Automobilwoche razkril kar sam generalni direktor Daimlerja, sicer lastnika znamke Mercedes-Benz, Ola Kallenius. A s podrobnostmi je bil ob tem vseeno skop. Razkril ni namreč ne datuma prihoda novega predstavnika električne vrste, niti ne tega, kakšen elektromotor (oziroma več njih) bo skrbel za pogon in pa kakšen baterijski sklop bo skrbel za električno energijo. Pa vendar, že sama informacija, da bo do tega naposled prišlo je zanimiva, saj bo šlo za enega izmed prvih pravih terenskih avtomobilov, ki bodo serijsko opremljeni z elektromotorje.