Ko je švedska znamka Polestar napovedala osamosvojitev od Volva, je javnosti najprej predstavila 'zgolj' elektrificiran prvi model, Polestar 1, nato pa so kljub svoji športni preteklosti predstavili dva relativno 'običajna' modela, limuzino Polestar 2 ter križanca Polestar 3 (ki bo debitiral prihodnje leto). Celotna trojica se je ob tem oblikovno močno naslonila na vozila znamke Volvo, kar pa ne velja več za februarja predstavljen model Precept, o katerem so zdaj pri Polestarju razkrili še nekaj več podrobnosti.
Precept želi s svojo podobo odkrito konkurirati modelom, kot sta Porsche Taycan in Tesla Model S, ki trenutno veljata za najpomembnejša in (zaenkrat) tako rekoč edina predstavnika električnih športnih limuzin. V primerjavi s slednjim sicer prinaša še precej daljšo medosno razdaljo, ki skupaj meri 3,1 metra – več kot dovolj za udoben prevoz štirih potnikov, saj je bilo prav udobje potnikov na zadnji klopi eno izmed glavnih vodil razvoja koncepta. Da bi bil vstop v ta del kabine še nekoliko enostavnejši, je Precept opremljen z vrati, ki se odpirajo vsaka v svojo smer, s tem pa je izginila tudi potreba po C-stebričku.
Pri razvoju koncepta so se Polestarjevi razvojniki še posebej osredotočili na trajnostni razvoj. Ne le, da je Precept (zgolj) električni avtomobil, s čimer je že ad-hoc manj škodljiv za okolje, takšni so tudi materiali, uporabljeni v kabini. Tako so recimo sedežne prevleke izdelane izključno iz vlaken, pridobljenih z reciklažo plastenk, na podoben način pa so izdelane tudi stropne prevleke. Armaturna plošča in obloge so medtem v veliki meri izdelane iz lanenih vlaken, uporaba še nekaterih drugih materialov pa je posledično pripeljala do tega, da so pri Polestarju uporabili kar 80 odstotkov plastike manj, kot bi je sicer.
Velik napredek so pri Polestarju dosegli tudi na tehnološkem področju. Medtem ko je osnova, informativno-zabavni sistem, ki temelji na Androidu, znana že iz Polestarja 2, pa so tukaj še tehnologije, ki spremljajo voznikovo premikanje oči, sistem za zaznavanje voznikovih kretenj in aktivno odzivanje nanje (osvetlitev površin, ki se jim približuje z roko …), Googlov asistent z izboljšano zmožnostjo prepoznavanja dialektov in večjo možnostjo personalizacije in še bi lahko naštevali. Seveda pa je bogat tudi nabor varnostnih tehnologij in senzorjev, ki so večinoma skriti za novo masko. Med njimi so tudi radar, ultrazvočni senzor, kamera s širokokotnim objektivom, medtem ko je lidar nameščen na streho vozila. Namesto klasičnih vzvratnih ogledal je Precept po zgledu Audi e-trona dobil dve vzvratni kameri.
Tehnologij in novosti, ki jih Polestar Precept prinaša, je sicer še precej več. Žal pa ne gre za neposredno napoved serijskega vozila, ki bi že kmalu lahko zapeljal na ceste. Kot poudarja Polestarjev generalni direktor Thomas Ingenlath, gre 'le' za Polestarjevo predstavitev ideologije in odziv na spremembe, ki bodo doletele našo družbo in avtomobilsko industrijo. Vseeno pa ostaja upanje, da bo avtomobil naposled v nekoliko spremenjeni podobi vendarle doživel proizvodnjo.