Le še nekaj dni, natančneje dva tedna in en dan nas loči do uradne predstavitve Porscheja Taycan. Prvi električni Porsche v zgodovini znamke se bo sicer, kot smo že poročali, predstavil na v treh državah in na kar treh celinah naenkrat; na Kitajskem, v Nemčiji in pa v Kanadi. A še preden avtomobil dokončno razkrijejo, so mu pri Porscheju namenili še zadnji preizkus, pri katerem si je lahko še kako pretegnil vsa štiri kolesa.
Pri Porscheju so se namreč odločili, da bodo športno (električno) limuzino preizkusili še na vztrajnostnem testu, 24-urni vožnji na zaprtem dirkališču, pri čemer se je avtomobil zaustavljal zgolj v primeru menjave voznikov in pa seveda polnjenja baterijskega sklopa. A pogoji, v katerih so opravili preizkus so bili vse prej kot enostavni, s čimer pa so pri Porscheju dobili še dodatno potrditev, da so izdelali avtomobil, ki bo kos različnim razmeram.
Novinca so tako odpeljali na sam jugovzhod Italije, v peto italijanskega škornja, kjer domuje in deluje ovalna steza Nardo, nedaleč stran od istoimenskega mesta. Navkljub temperaturi 42 stopinj Celzija v zraku, kar omeni veliko obremenitev za baterijski sklop, je ekipa šestih dirkačev v 24 urah uspela prevoziti polnih 3.425 kilometrov, kar je približna razdalja med mestom Nardo in pa pa norveškim mestom Trondheim. Pri tem dosežku je sicer pomembno vlogo odigrala tudi 800-voltna tehnologija polnjenja. Sicer pa so hitrosti med samim preizkusom znašale med 195 in 215 kilometri na uro, pri čemer pa je povprečna hitrost, vključujoč čas polnjenja in menjave voznikov znašala 143 kilometrov na uro.
S preizkusom pa je bil izredno zadovoljen tudi Stefan Weckbach, podpredsednik proizvodnje Taycana. »Taycan je z ambicioznim preizkusom opravil z odliko in brez kakršnihkoli napak. Dosežek na dirkališču Nardo še dodatno poudarja prednosti 800-voltne tehnologije in njeno dovršenost. Preden bomo Taycana poslali na trg, kar se bo zgodilo še pred koncem leta, pa bomo tako širom sveta opravili kar šest milijonov testnih kilometrov.«